21 Reacties

4 jaar geleden

Oh wat fijn dat je vandaag meteen terecht kon en dan ook nog eens goed nieuws!! Super! Van harte gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Ooow wat fijn voor jullie!! Dat geeft mij ook weer wat moed! :)

4 jaar geleden

Ik heb gisterenavond ook bloedverlies gehad. Rond 18.00 uur begon het en vanacht nergens last meer van. Had je ook helderrood verlies. Ik ben vandaag precies 6 weken

4 jaar geleden

Reactie op Baby Boo

Oh wat fijn dat je vandaag meteen terecht kon en dan ook nog eens goed nieu ...
Dankjewel! Ja echt super fijn dat we zo snel langs konden komen. Een hele opluchting.

4 jaar geleden

Reactie op Sjans31

Ik heb gisterenavond ook bloedverlies gehad. Rond 18.00 uur begon het en va ...
Oh wat vervelend. Ik had geen helderrood maar eerder richting de bruine kant.. het kan meerdere oorzaken hebben. Gelukkig heb je er nu geen last meer van!

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ooow wat fijn voor jullie!! Dat geeft mij ook weer wat moed! :)
Bedankt! Jaa houdt de goede moed erin :)! Lastig op sommige momenten merk ik zelf ook hoor.

4 jaar geleden

Reactie op Lovebabyy

Oh wat vervelend. Ik had geen helderrood maar eerder richting de bruine kan ...
Wat schrikken. Ik had vrijdagavond ook helderrood bloedverlies maar de volgende dag meteen over. Was van plan morgen even te bellen met het ziekenhuis waar we behandeld zijn. Ik zit nu op 5 weken. Wat zei de verloskundige over de oorzaak?

4 jaar geleden

Hier ook gisteren ineens hevige bloedverlies, daarna alleen af en toe met afvegen donker/oud bloed. En vanochtend alleen met ontlasting wat oud bloed. Gisteren gelijk gebeld, mag morgen langskomen. Zou eigenlijk dinsdag mijn eerste echo hebben.. vind dit zo onzeker

4 jaar geleden

Vandaag echo gehad bij 6+1 en een mooi kloppend hartje gezien. Waar het bloeden vandaan komt kunnen ze niet zeggen. Mn baarmoeder is mooi schoon. Gelukkig vandaag nog geen bloedverlies gehad. Nu op naar de echo van volgende week

4 jaar geleden

Hier idd vanmiddag ook wat bloedverlies bij het afvegen. Ben nu 5+5 en hebben morgen een echo omdat mijn vorige zwangerschap niet goed ging. Ben wederom ontzettend onzeker maar we gaan het afwachten!

4 jaar geleden

Ik heb gister ontdekt dat ik zwanger ben ergens tussen 4-6weken (onregelmatige cyclus) en net ook helder rood bloedverlies gehad. Pas 9 Jan eerste echo...toch wel beetje ongerust 😔

VRIEND

4 jaar geleden

Hier idd vanmiddag ook wat bloedverlies bij het afvegen. Ben nu 5+5 en hebb ...
Hoe was de echo?🤗

4 jaar geleden

Hier idd vanmiddag ook wat bloedverlies bij het afvegen. Ben nu 5+5 en hebb ...
Mijn echo was nog goed gister echter heb ik gisteravond zoveel bloed en stolsels verloren dat ik wel kan zeggen dat ik een miskraam heb gehad. Weer. Ben zo bang dat er iets niet goed is in mijn lichaam wat maakt dat ik zwanger kan worden maar niet kan blijven. Maar goed, nu eerst maar weer verwerken. Jullie allen gefeliciteerd en hopelijk blijft het goed gaan en kunnen jullie jullie kleintje augustus vast gaan houden.

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn echo was nog goed gister echter heb ik gisteravond zoveel bloed en sto ...
Sterkte Miran!😖

4 jaar geleden

Mijn echo was nog goed gister echter heb ik gisteravond zoveel bloed en sto ...
Heel veel sterkte komende tijd!

4 jaar geleden

Mijn echo was nog goed gister echter heb ik gisteravond zoveel bloed en sto ...
O joh... Wat erg, wat moeilijk! Snap je vragen zo goed.. Heel erg veel sterkte met verwerken 😢

4 jaar geleden

Mijn echo was nog goed gister echter heb ik gisteravond zoveel bloed en sto ...
Heel veel sterkte met het verwerken😔

4 jaar geleden

Mijn echo was nog goed gister echter heb ik gisteravond zoveel bloed en sto ...
Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Ik heb gister ontdekt dat ik zwanger ben ergens tussen 4-6weken (onregelmat ...
Gelijk bellen!!, ik heb eerder echo ook ivm bloedverlies

4 jaar geleden

Pfff heftig hoor. Dit had ik best vooraf willen weten geloof ik, dat bloedverlies erbij kan horen. Ik ben 5.6 weken zwanger en vanmorgen weer bloedverlies... Helder rood met stolseltjes erbij. Verloskundige gebeld, kan nu niet zoveel doen omdat het nog te vroeg is. Dus rustig houden, niet intensief sporten, geen seks (haha sowieso al lang niet meer) en als het erger wordt toch bellen. Super lastig om nu positief te blijven.