44 Reacties

3 jaar geleden

Heel veel sterkte 😘

3 jaar geleden

Hier geen ervaring. Veel Sterkte!

3 jaar geleden

Geen ervaring. Maar heel veel sterkte🤗

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar heel veel sterkte!🍀 Wel Heel fijn dat je nu in het ziekenhuis bent dan kunnen ze snel ingrijpen als het nodig is misschien geeft je dat wel wat rust. Al zit je natuurlijk vol met spanning hoelang de kleine nog veilig in je buik kan blijven. Succes en ik zal voor je duimen dat je kindje nog een paar weekjes veilig in je buik kan blijven 🤞😚

3 jaar geleden

Heftig heel veel sterkte 🍀

3 jaar geleden

Geen ervaring. Maar heel veel sterkte! Hopen dat ze/hij nog even veilig in je buik kan blijven. 🤗

3 jaar geleden

Hier gelukkig geen ervaring met bloedverlies. Wel al zekerheid dat we keizersnede krijgen met 35 weken vanwege de gevaarlijke ligging van de placenta. Lijkt me verschrikkelijk die spanning die je nu moet doormaken.. luister naar je gevoel en vraag een second opinion als je het niet vertrouwt.. heel veel sterkte

3 jaar geleden

Bedankt! Het is zo dubbel. Je wacht tot de volgende bloeding.. en ze worden steeds meer. Dus de kans dat het bij een volgende bloeding gehaald wordt is aanwezig. Zo onzeker allemaal waardoor je soms denkt.. het mag ook nu wel want een bloeding kan nooit lang uit blijven naar mijn idee en dan is er kans op een spoedkeizersnede...

3 jaar geleden

Reactie op Brenda41

Hier gelukkig geen ervaring met bloedverlies. Wel al zekerheid dat we keize ...
Wat een boosdoener je die placenta! Sterkte! Als het kan willen ze hier wachten tot 37 week. Apart dat het toch in elk ziekenhuis weer anders is.

3 jaar geleden

Reactie op wendy#123

Bedankt! Het is zo dubbel. Je wacht tot de volgende bloeding.. en ze worden ...
Vreselijk die onzekerheid. Zeker omdat je dus meer bloed verliest. Hoevaak bloed je dan? Is het standaard een paar keer per dag? Of?

3 jaar geleden

Reactie op wendy#123

Wat een boosdoener je die placenta! Sterkte! Als het kan willen ze hier wac ...
Ja iedere 'casus' zal ook weer ander advies opleveren. Ik mag absoluut niet natuurlijk bevallen vanwege de risico's in mijn situatie, vandaar zo vroeg. Ik snap helemaal dat je liever 37 weken voldraagt!! Ik hoop echt dat de bloedingen minder worden nu je daar rustig ligt.. voor zover je rustig kan liggen als je je zorgen maakt natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op wendy#123

Bedankt! Het is zo dubbel. Je wacht tot de volgende bloeding.. en ze worden ...
Leggen ze wel goed uit welke factoren ze afwegen bij elke bloeding? Je mag echt om duidelijkheid vragen hoor! Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

Vreselijk die onzekerheid. Zeker omdat je dus meer bloed verliest. Hoevaak ...
Nu 4 x in kleine twee week dik maandverband vol. Na de laatste keer (vrijdag nacht) is het niet echt meer gestopt. Drup licht door. Aangezien het steeds om 2/3 dagen was doe je nu geen oog meer dicht 🙊

3 jaar geleden

Reactie op Brenda41

Leggen ze wel goed uit welke factoren ze afwegen bij elke bloeding? Je mag ...
Ja, alleen ze kunnen niet zeggen wat ze doen bij weer een bloeding. En dat maakt het zo lastig en onzeker.. Kindje doet het tot nu toe (gelukkig) erg goed op hartfilmpjes waardoor ze het aandurven te wachten op een volgende bloeding.

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst! 💋

3 jaar geleden

Hier geen ervaring met bloedingen gelukkig ..wel een totaal voorliggende placenta en ook op de buikwand, verder zwangerschapsdiabeet, en verhoogde bloeddruk..keizersnee gepland met 37+1...en dan nog longrijpers ....

3 jaar geleden

Reactie op Brenda41

Hier gelukkig geen ervaring met bloedverlies. Wel al zekerheid dat we keize ...
Is dat niet heel.vroeg? 35 weken? Hoe bedoel je gevaarlijke ligging placenta ..hier volledig over de uitgang en voorliggende dus ze moeten met keizersnee erdoor heen..maar echt pas met 37+1 weken wordt het gehaald...eerder te veel risico voor de kleine ivm longrijping en krijg ook.nog 2x longrijpers ..

3 jaar geleden

Reactie op Suus1977

Is dat niet heel.vroeg? 35 weken? Hoe bedoel je gevaarlijke ligging placent ...
Hier het zelfde. Longrijpers al gehad. Liefst wachten ze sowieso tot 36, omdat het voor tijd met de kinderarts te maken krijgt en op kinderafdeling komt. Jij ook sterkte!

Reactie op Suus1977

Is dat niet heel.vroeg? 35 weken? Hoe bedoel je gevaarlijke ligging placent ...
Klopt hier in Be proberen ze ook alles te doen om de 37 te halen . Mijn vader zijn buurmeisje heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen 34 weken was ze ... en gehaald met keizersnede op 37 w Ellen geboren met 2480gr en 46 cm . 5 daagjes met mama in het ziekenhuis verbleven . Nu ondertussen is Ellen al een peutertje van over een jaar 😊 Prachtig meisje btw

3 jaar geleden

Sterkte!