17 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik heb niet het idee dat alles uitspugen bij de vaccinatie hoort. Lamlendig en gewoon koorts wel. Maar vocht is juist belangrijk. Plast ze nog?

4 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Hoi hoi, Ik heb niet het idee dat alles uitspugen bij de vaccinatie hoort ...
Ja vandaag 2x poep luiers gehad en elke keer zat er ook wel plad in maat wel minder dan normaal natuurlijk

4 jaar geleden

Hier 11 dagen lang last gehad van mega veel vlekken in haar gezicht

4 jaar geleden

Zou het nog even aankijken, bijvoorbeeld knijpfruit oid aanbieden, daar zit ook veel vocht in. Misschien proberen met dixap oid. Maar als ze niet doet, zou ik wel bellen. Die kleintjes zijn snel uitgedroogd. Daarbij, niet om bang te maken, is direct spugen na het aanbieden ook een teken van darmverdraaiing oid.

4 jaar geleden

Hey wat herkenbaar!!! Onze kleine man heeft ook vier dagen lang alles er uit gespuugd na deze vaccinatie. Wij wisten niet of het een bijwerking was of niet. Maar ook wat jij zegt, zelfs water spuugde hij uit. Hij begint nu eindelijk wat op te knappen. Maar van zaterdag tot dinsdag was alles wat er in ging, kwam er ook weer uit.

4 jaar geleden

Heh zojuist het consultatiebureau gesproken en die zeiden dat spugen niet een standaart bijwerking is maar heel soms toch voorkomt. Daarna doorverwezen naar de arts en die zei dat ik het een dag moet afwachten als ze niet opknapt morgenochtend dan meteen langskomen bij de hap.. Dus we wachten het af...

4 jaar geleden

Reactie op WHJ

Hey wat herkenbaar!!! Onze kleine man heeft ook vier dagen lang alles er ui ...
En nu weer de oude? Kan ik me er een beetje op voorbereiden

4 jaar geleden

Onze zoon werd na 15 dagen ziek, 3 dagen hoge koorts

4 jaar geleden

Onze dame werd na 8 dagen ziek, koorts, prutoogjes, hoofdpijn, hangen en huilen.. we zijn nu op dag 4 hiervan en hoop dat het snel verbetert!

4 jaar geleden

Hier ruim een week koorts gehad met huiduitslag en diarree… daarna weer helemaal fit. Sterkte!

4 jaar geleden

Luca heeft 25 oktober er zn prik bmr gehad....rond 8 november zat hij helemaal onder de vlekken, buiken rug armen en benen....luca is sinds die week tm vandaag de dag een slechter eter geworden, vooral avind eet ie niet tot nauwelijks. Vlekken trekken sinds deze week weg, hoewel zn huid nog er stroef is en hier en daar eczeem plekjes. Vanavond naar de hap geweestomdta ie dus 2 qeken niet eet in de avond en veel over geeft af en toe, conclusie weer oorontsteking....dus maar veel kroelen en aan de zetpillen....hoop echt dat ie snel opknapt...want sinds die prik is ie niet lekker

4 jaar geleden

Ohja, hier was t ook een ramp. Veel overgeven, diarree en uiteindelijk ook echt hoge koorts. Weinig eten en drinken... uiteindelijk wel naar de huisarts geweest, maar die kon Weinig doen. Het blijft uitzieken. We moeten wel opletten dat hij niet ging uitdrogen. Zolang ze wel wat blijven drinken is t goed, anders aan de bel trekken. 28 oktober heeft hij de prik gehad en eigenlijk pas sinds deze week weer beter. ... tis wat.

4 jaar geleden

Hier na 7 dagen koorts en hangerig, minder goed eten en alleen maar mama mama mamaaaaa 🙊👶🏼

4 jaar geleden

Reactie op Janiinee

Hier na 7 dagen koorts en hangerig, minder goed eten en alleen maar mama ma ...
Hier ook alleen duurt dit nu al een maand......haha

4 jaar geleden

Ook mijn meisje behoorlijk ziek geworden van de BMR. Bijna een week lang zeer hoge koorts, koortsstuip, braken, heel moe en veel bij mij willen hangen. Vandaag lijkt het weer de goede kant op te gaan. 🤞🏻

4 jaar geleden

Hier ook veel last van. Sinds dinsdag hoge koorts. Nu lijkt de koorts eindelijk een beetje af te nemen. Weinig eetlust. Alleen bij mij willen drinken. Gister overgeven en diarree.

4 jaar geleden

Reactie op Babymama90

Hier ook veel last van. Sinds dinsdag hoge koorts. Nu lijkt de koorts einde ...
Oh ja, ook prutoogjes! Na 7 dagen kreeg ze bijwerkingen