15 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees momenteel Hot Mamas van Wendy Smit, eerlijk over zwangerschap en bevallen. Persoonlijk vindt ik het een goed boek met veel informatie!

4 jaar geleden

De grote geboortegids bevat betrouwbare informatie. Verder: Krijg nou tieten van Claudia de Breij voor de lol 👌 en Het Babybrein, wel vrij wetenschappelijk.

4 jaar geleden

Zoek je juist een boek over zwanger zijn? Of juist na de bevalling? Want voor na de bevalling is deze juist heel goed vindt ik..

4 jaar geleden

Krijg nou tieten van Claudia de Breij vind ik erg vermakelijk. Zwanger met lichaam en ziel van Susan Smit is ook mooi voor als je wilt lezen over de spirituele kant van zwanger zijn. Staan mooie stukjes in, al vind ik 'm soms een tikje te zweverig.

4 jaar geleden

Oei ik groei heeft ook een zwangerschap variant. Zowel voor vriendlief als mezelf leuk en interessant om te lezen!

4 jaar geleden

Die andere moeders doen ook maar wat! Vet lachen boek 👌🌸

4 jaar geleden

Maar volgens mij was er al een topic over boeken tips 🤗🌸

4 jaar geleden

Buskruit met muisjes

4 jaar geleden

Ik heb mijn man het boek vader op komst cadeau gegeven. Een groot succes en ook echt een aanrader voor elke aanstaande vader. Hij begrijpt mij hierdoor veel beter!

4 jaar geleden

Het zwangerschapshandboek!

4 jaar geleden

Het grote wonder mijn nr 1 boek. 🌸

4 jaar geleden

Welk boek zouden jullie me aanraden... Mama worden of oei ik groei?

4 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

Welk boek zouden jullie me aanraden... Mama worden of oei ik groei?
Ben zelf niet van de boeken (Dit is mijn tweede maar bij de eerste ook niet) maar vond de oei ik groei app wel handig. Al die sprongetjes enzo, zeer herkenbaar als de kleine weer even niet te genieten was. Bijna altijd sprake van een sprongetje ;)

4 jaar geleden

Mijn vriend kreeg na de test gelijk het boek: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Hij zit nu elke keer te lachen en genieten op de bank. Voor mezelf heb ik nog geen boek...

4 jaar geleden

Deze is fijn voor tijdens de zwangerschap. Er is ook een variant ‘van baby tot peuter’!