68 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lorea

Nog een weekje, en dan? Heb je een keizersnee gepland?
Ja klopt de 14e sta ik gepland zs suiker en een placenta voor de uitgang..dat verklaard ook mijn lage buik want hij zit voor en laag op buikwand . kindje woog met 35 weken 3000 gram ..馃槈 geschat op nog 36/3700 gram bij 37 weken..zondag en maandag longrijpprikken en dinsdag de ks ..zp spannend 馃槵

3 jaar geleden

Even geen foto, maar mijn kindje is met 35 weken ingedaald en m'n buik is daardoor lager gaan hangen. Vorige week zat hij nog hoog. Hoort erbij 馃グ

3 jaar geleden

Dit was 2 weekjes geleden, 33 weekjes mijn moeder heeft deze foto gemaakt 馃グ

3 jaar geleden

Dit was een paar weken terug. Ik schijn het hoog te dragen, maar ons kindje is al ingedaald volgens de verloskundige..

3 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

Dit was een paar weken terug. Ik schijn het hoog te dragen, maar ons kindje ...
:)

3 jaar geleden

Dit was vorige week met 36 weken

3 jaar geleden

Hier ook laag, vanaf het begin al. Ben 36 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Suus1977

Ja klopt de 14e sta ik gepland zs suiker en een placenta voor de uitgang. ...
Jeetje dat is wel spannend allemaal, wens je veel succes en sterkte en wat fijn te weten dat je binnen kort de kleine al in je handen mag dragen, geniet ervan!!

3 jaar geleden

32 weken en 4 dagen馃ぐ

3 jaar geleden

36 weken. Vandaag een laatste groei echo gehad en ze is volledig ingedaald (wat duidelijk te voelen is) De plek waar ik mijn hand op druk is loze ruimte 馃槃 Hebben jullie ook zo鈥檔 mooie navel 馃檲

3 jaar geleden

35 weken!

3 jaar geleden

Reactie op Suus1977

Ja klopt de 14e sta ik gepland zs suiker en een placenta voor de uitgang. ...
Oh spannend! Maar wel fijn dat je een datum hebt! 馃槏 Ik heb diabetes type 1 en ben nu 33 weken zwanger. Hoop ook snel een datum van inleiding te krijgen

3 jaar geleden

36 weken ,

3 jaar geleden

Hier ook fotoshoot gehad met 32 weken! Inmiddels 35 en niet veel meer gegroeid.. 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Loes Loes

Oh spannend! Maar wel fijn dat je een datum hebt! 馃槏 Ik heb diabetes type 1 ...
Ik had hem 4 weken van te voren .... hoop dat je ook snel datum weet.

3 jaar geleden

35+5 hier! Niet mega bol hahaha 馃槀

3 jaar geleden

34 weken en paar dagen. Geen idee van hoog of laag. Morgen weer naar verloskundige dan hoor ik wel of ze al ingedaald is of niet

3 jaar geleden

Hier 34 weken 馃挅

3 jaar geleden

36 weken, 1e kindje. Geen idee of dit hoog of laag is? Baby lag bij de vorige controle nog niet ingedaald.

3 jaar geleden

Wat een mooie buikjes allemaal ladies!! Toch wel echt bijzonder h猫 om dit allemaal zo mee te mogen maken馃グ