7 Reacties

één jaar geleden

Geef aan wat de arts gezegd heeft. Dan moeten ze je laten komen neem ik aan. Ligt ook aan de triagiste die je aan de telefoon krijgt.

één jaar geleden

Reactie op Chelseavh

Geef aan wat de arts gezegd heeft. Dan moeten ze je laten komen neem ik aan ...
Heb ik gedaan ze heeft 2 x overleg gehad en gewoon hetzelfde blijven herhalen ik was me alleen ma meer aan het ergere

één jaar geleden

Kan je er niet gewoon naartoe rijden dan? Ze kunnen je toch niet weigeren als je voor de deur staat? Ik ga meestal naar de spoed van het ziekenhuis als ik me in het weekend zorgen maak.

één jaar geleden

Reactie op Miss V

Kan je er niet gewoon naartoe rijden dan? Ze kunnen je toch niet weigeren a ...
Dat hoeven we niet te proberen hier word je gewoon weg gestuurd vaak is het ook nog mocht je een keertje langskunneb komen kan je pas rond 12 komen we hébbe al paar keer gehad zelfs pad half 2 ofzo niet normaal hoor

één jaar geleden

Aangeven dat het nog slechter gaat dan vanmiddag en dat je het niet vertrouwd. Beetje overdrijven dan maar

één jaar geleden

Kun je niet aangeven dat je denkt dat hij het benauwd heeft ? een benauwd kind kunnen ze niet weigeren lijkt me, en idd bij twijfel gewoon naar de spoed gaan

één jaar geleden

Ik heb vanmorgen weer contact gehad huisartsenpost lang verhaal kort te maken. Manjolito heeft een luchtwegeninfectie weer aan de antibiotica pffff hoop dat me baby snel weerde oude is want oooooh me hart breekt er gewoon van zovaak dat hij ziekjes is 😭😭