7 Reacties

vor 3 Jahren

Hoii, ik had dat ook heel even. Maar nu 38 weken en de beginnen weer echt voller te worden en voor te bereiden op melk. Het is wel heel verschillend per zwangerschap hoor! Bij de eerste zwangerschap had ik dit niet

vor 3 Jahren

Reactie op Jess-91

Hoii, ik had dat ook heel even. Maar nu 38 weken en de beginnen weer echt v ...
Ik had het de eerste keer ook niet. Toch vreemd dat alles zo anders kan zijn hè?

vor 3 Jahren

Ik ben nu 38 weken en ik heb het ook.. geen idee hoe dat kan!

vor 3 Jahren

De mijne zijn sinds 2e trimester ook niet meer gegroeid en zelfs terug beetje slapper geworden, maar wel met enorme tepels 😂 ben nu 37 weken en begin af en toe terug wat steken en gevoeligheid te krijgen, dus denk dat het stilletjes op gang komt.

vor 3 Jahren

Ik heb dat ook en vond dat ook al vreemd, dit is mijn derde zwangerschap en bij mijn vorige had ik dit ook niet.... Wel enorme tepels en aders erop. Zal vast goed komen straks, met die stuwing zullen we nog terug verlangen naar de kleinere borsten van nu 😵

vor 3 Jahren

Ik heb het ook en stukken kleiner geworden. Denk door de hormonen en zweet heel erg bij mijn borsten denk dat ze daardoor flink geslonken zijn. Heel gek

vor 3 Jahren

Haa dames. Ik dacht dat mijn borsten kleiner lijken omdat mijn buik juist groter wordt.