4 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik had gehoopt mee te kunnen praten, maar helaas. Ik gaf bv aan mijn zoontje van net 1 jaar. 2x per dag kreeg hij nog bv. Tot mijn productie opeens stopte. Snapte er niks van, tot ik 2 weken daarna een positieve test in handen had. Fijn dat het bij jou nog wel loopt! En gefeliciteerd met je zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Dolfijn

Hoi hoi, Ik had gehoopt mee te kunnen praten, maar helaas. Ik gaf bv aan mi ...
Ja loopt (nog) wel! Wel idee dat ik iets minder produceer. Maar zeker nog voldoende! Knap hoor dat je een jaar hebt kunnen voeden!

4 jaar geleden

Hey hey, van harte gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van de 2de. De eerste is net 6 maanden geworden en toen ben ik gestopt met borstvoeding. Het lukte niet meer. Mijn productie was al flink afgenomen en iedere menstruatie werd het minder. Tot 6 maanden weten vol te houden met de voorraad uit de vriezer en kolven. Wat fijn dat bij jou de bv nog wel loopt! Heb je er ook bewust voor gekozen om zo snel voor een 2de te proberen? Het lijkt me ook erg pittig, maar ook heel erg mooi om de kindjes zo dicht op elkaar te hebben. Hoe voel je je verder? Ik heb een auto-imuun ziekte. Colitis ulceroca. Bij .Inn eerste helemaal geen klachten en ben ik bij 22 weken gestopt met de medicatie omdat dat moest zonder problemen. Nu heb ik een heftige opvlamming en val daardoor ook snel af. Hopelijk heb ik het snel weer onder controle want ik vind het nu wel extra spannend die eerste weken. Alles kan nog misgaan en nu mijn lijf zo van slag is maakt dat het wel zorgwekkender. Maar, 30 december onze eerste afspraak bij de gynaecoloog... Dan hoop ik het hartje te zien knipperen!

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Hey hey, van harte gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van de 2de. De eerste ...
Dank! Jij ook gefeli! Ja het is bewust! M'n schoonmoeder heeft in 39 maanden (!!!!!!!) 3 kinderen te wereld gebracht. En mijn vriend heeft met zijn broers (hij is middelste) z'n intens mooie band! En hij wou er zelf niet te lang tussen hebben want dat zit hij te lang in de luiers en slechte nachten. Dus dan maar snel achter elkaar is zijn filosofie. Maar het is mijn lichaam dus mijn keuze! Ik voel me prima!! Luiers soms beetje kokhalzen haha niet vermoeid of iets! Ik moet alleen meer eten. Daar maak ik me zorgen om. Want wil de bv door kunnen zetten! Mijn zoontje heeft een zeldzame longaandoening waardoor hij verminderde weerstand heeft. Dus ik ben het mezelf verplicht zo lang mogelijk bv te kunnen geven vind ik! 🤭 Ppfff CU is niet niks nee!!! Hopelijk zijn de darmen en endeldarm lief voor je! Ik zit zelf ook enorm in spanning want had de eerste zwangerschap 16 weken lang enorme bloedingen (hematoom bij de baarmoeder) gelukkig had dat geen invloed verder op de ontwikkeling van m'n kindje! Dus hopelijk deze zwangerschap bloeding-vrij en door met de bv!! Ik.moet 2 januari!!! Ik zal aan je denken de 30e! Hopelijk knallend nieuwjaar in 💋