26 Reacties

3 jaar geleden

Ja, dat is natuurlijk helemaal aan jou. Zou je er ongelukkig van worden als hij wit blijft? Is er een andere oplossing dan verven, bijvoorbeeld andere plek of accessoires? Mocht je gaan verven kun je dat prima zelf. Wel waterbasis kiezen! Succes!

3 jaar geleden

Ik heb onze box ook zelf zwart geverfd met een matte verf. Is heel mooi geworden. Wel een rot klusje met alle spijltjes....

3 jaar geleden

Ik heb de box ook zwart geverfd. Mannn wat een werk! Weet waar je aan begint haha! Maar resultaat mag er wezen 馃槉馃憣

3 jaar geleden

Wij hebben m ook geverfd. Enige waar je op moet letten is dat je verf op waterbasis neemt

3 jaar geleden

Ik zou hem gewoon nu neer zetten en een week laten staan. Als je dan nog spijt hebt, is er nog genoeg tijd om verf uit te zoeken en te verven. ( Ik klus zelf en heb een hekel aan verven. Dus wat ik doe ik neem die kleurkaartjes. En plak die er op om zeker te zijn of de kleur die ik in me hoofd heb nog steeds mooi is wanneer ik thuis kom.) Het duurt wat langer maar het heeft mij wel werk gescheeld omdat ik dan ook zeker wist dat ik de kleur ook mooi bij me huis vond passen.

3 jaar geleden

Mocht je kiezen voor verven wel even navragen bij de bouwmarkt welke verf. Ik heb de box ook geverfd 4 jaar geleden (maar dan wit) met speciale babyverf. En dat was maar goed ook want de oudste vond het heerlijk om de spijlen in de mond te doen....

3 jaar geleden

Het kan wel lekker licht zijn een witte box. Wat verven betreft, zou ik gaan voor een watergedragen 2 componenten verf. Deze heeft een verharder waardoor de verf extra moeilijk los komt. Ik zelf heb als laborant bij een middelgrote verffabriek gewerkt (Rigo) en "speciale babyverf" is een marketing ding. Alle watergedragen verven zijn in principe geschikt om te gebruiken. Ik zelf ben ook alle meubels opnieuw aan het verven en ik gebruik Ekodur 2K. Kan zowel met als zonder verharder gebruikt worden. Suc6! (Dit is de schommelstoel met de kleurtjes die wij gebruiken in de kinderkamer 馃グ).

3 jaar geleden

Gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt. Wij hadden een donkerbruine box van mijn schoonzus gekregen en hebben hem zelf licht grijs geschilderd. Ik was toen geloof ik wel een week of 20 zwanger en heb het samen met mijn vriend gedaan buiten. Idd verf op waterbasis en zo lang mogelijk voor de baby komt geschilderd hebben zodat de verf de tijd heeft om goed uit te harden.

3 jaar geleden

Reactie op vanBuuren90

Ik heb de box ook zwart geverfd. Mannn wat een werk! Weet waar je aan begin ...
Mag ik een foto zien? 馃槉

3 jaar geleden

Dit is mijn interieur. Het is niet dat ik het lelijk vind wit, maar denk zwart staat wat stoerder bij de rest

3 jaar geleden

Persoonlijk zou ik het niet verven. Staat echt wel mooi in huis. Misschien een zwart boxkleed erin? En wat ik lees over verf op water basis. Ik vraag me iets af daarover. Onze 1e box had een productie fout waardoor ons zoontje telkens een zwarte mond had en zwarte kleding. Om dat hij met kwijlhandje en mondje aan de box zat. Krijg je dit niet als je het verft op waterbasis?

3 jaar geleden

Dit is mijn interieur. Het is niet dat ik het lelijk vind wit, maar denk zw ...
Ik vind het juist heel mooi staan op deze manier!

3 jaar geleden

Persoonlijk zou ik het niet verven. Staat echt wel mooi in huis. Misschien ...
Zou het niet weten? Ik heb een beige met zwart boxkleed van koeka erin. Zo neutraal Mogelijk zwarte box kleed kon ik niet vinden of had er al een moeten laten maken maar die vond ik niet mooi馃榿

3 jaar geleden

Ik heb de mijne ook geverfd. Van lichte houtkleur naar zwart/antraciet. Geen spijt van! Ik heb een industrieel interieur.

3 jaar geleden

Dit was van oorsprong een witte box.. goed schuren, ontvetten en een lak op waterbasis er op

3 jaar geleden

Of je kijkt voor een tweedehands zwarte box, scheelt weer verven 馃槵 Heb de foto van je interieur gezien en vindt beiden mooi, wit en zwart (als ik een zwarte inbeeld).

3 jaar geleden

Persoonlijk zou ik het niet verven. Staat echt wel mooi in huis. Misschien ...
Dat klinkt alsof ze verkeerde pasta gebruikt hebben voor de verf. Deze wordt dan niet vastgehouden waardoor het kan afgeven. Kan in principe met elke verf gebeuren maar is wel een schandelijke fout!

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

Of je kijkt voor een tweedehands zwarte box, scheelt weer verven 馃槵 Heb de ...
Haha zat ik ook al aan te denken idd! Maar dan moet ik deze ook weer kwijt en tot nu zie ik niks wat in de buurt staan! Zal even horen aan manlief 馃槄馃檲 die word gek van me ha ha ha

3 jaar geleden

Haha zat ik ook al aan te denken idd! Maar dan moet ik deze ook weer kwijt ...
馃槀馃槀 Hahha! Ja ik weet je budget niet, anders zou je een nieuwe moeten kopen als je een zwarte wilt haha.. Kan je de box niet verder aankleden met donkere kleuren? Misschien helpt dat?

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

馃槀馃槀 Hahha! Ja ik weet je budget niet, anders zou je een nieuwe moeten kope ...
Dan word me vriend helemaal gek denk als ik weer een nieuwe wil kopen hahaha! Volgens mij zijn ze ook vrij prijzig! Ik ga idd marktplaats wel in de gaten houden en mijne erop knallen kijken wat het opbrengt 馃檴馃檴馃檴