101 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig vanochtend ook helder rood bloedverlies tijdens het afvegen en daardoor direct in paniek. Meteen de verloskundige gebeld en zijn vanochtend geweest om een echo te maken. Dit was tevens onze eerste echo dus sowieso spannend, maar gelukkig een kloppend hartje mogen zien. Waarschijnlijk een bloedvaatje die gesprongen is! Pas als het hevige bloedverlies is met krampen is het geen goed teken.. succes met de zwangerschap!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Arianne_1994

Toevallig vanochtend ook helder rood bloedverlies tijdens het afvegen en da ...
Zelfde hier! Maar ook geen krampen. Morgen gelukkig een extra echo. Hoop dat het bij mij ook goed zit🤞

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Zelfde hier! Maar ook geen krampen. Morgen gelukkig een extra echo. Hoop da ...
Spannend Beaudine! Laten we vertrouwen op ons lijf :) laat maar weten hoe het is gegaan!

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Zelfde hier! Maar ook geen krampen. Morgen gelukkig een extra echo. Hoop da ...
Spannend hoor. Hier ook geen buikpijn, maar wel ineens sinds vanavond bloed. Hopelijk alleen een gesprongen ader, maar vrees het ergste. Succes morgen

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Spannend hoor. Hier ook geen buikpijn, maar wel ineens sinds vanavond blo ...
Heel spannend. Heb jij binnenkort ook een echo of?

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Heel spannend. Heb jij binnenkort ook een echo of?
Afgelopen maandag 1e echo gehad. Zat toen rond de 5.3 weken. Was wel vruchtzakje te zien, maar verder nog niks. Eigenlijk de 6e weer echo, maar bel maandag het ziekenhuis. Bloed je nog steeds?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Afgelopen maandag 1e echo gehad. Zat toen rond de 5.3 weken. Was wel vruc ...
Spannend. Vervelende situatie... Op dit moment niet, maar gisteren en vandaag wel in totaal twee keer bloedverlies gehad. En dan niet een beetje.. Bereid me al voor op het ergste!

4 jaar geleden

Ik heb in m'n eerste zwangerschap een hematoom gehad bij m'n baarmoeder Resulteerde zich in 16 enorm heftige bloedingen van 3 kraamverbanden in 5-10 minuten vol. Ging om helder rood bloedverlies zonder stolsels. Wel de dagen erna nog dat bruinige. Met 16 weken was het ineens over 🤷 Veel echo's gehad om elke keer ná een bloeding te kijken of de kleine het nog deed. (Keertje ook met spoed naar de gyno omdat het er 3 in 3 dagen waren) Inmiddels is hij 7 maanden oud! Hou hoop 💋

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Spannend. Vervelende situatie... Op dit moment niet, maar gisteren en vanda ...
Ooooh nooooo! Hopelijks niks ernstigs. Fingers crossed. Morgen echo? Laat even weten hoe dat ging.

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Spannend. Vervelende situatie... Op dit moment niet, maar gisteren en vanda ...
Spannend! Herkenbaar zit al een week in die spanning. Vandaag de echo... maar deze week al 3x bloed met best grote stolsels verloren... maar daarna stopt het elke keer... zo spannend

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Spannend. Vervelende situatie... Op dit moment niet, maar gisteren en vanda ...
I keep my fingers crossed for u meis. Vanochtend hier alleen nog klein beetje oud bloed bij afvegen. Hoelaat mag je voor de echo?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Spannend! Herkenbaar zit al een week in die spanning. Vandaag de echo... ma ...
Oh men.. hoe laat mag jij?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

I keep my fingers crossed for u meis. Vanochtend hier alleen nog klein bee ...
Nog een paar uurtjes.. 13:15 uur!

4 jaar geleden

Spannend.. ik heb deze week een paar ochtenden donker bruin afscheiding gehad bij het afvegen. 2 jan krijgen we weer een echo. Moet nog maar even geduld hebben.

4 jaar geleden

Ik sinds gisteren ook bruin bloed! Vandaag verloskundige gebeld en moet een uur later gelijk komen. Gelukkig was er niks aan de hand en klopte het hartje! Voor de mensen die net zo onzeker zijn als mij. Gewoon bellen en misschien kan je gelijk heen!

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Oh men.. hoe laat mag jij?
Zit er nu!!! Zo spannend... maar zo’n slecht gevoel...

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Zit er nu!!! Zo spannend... maar zo’n slecht gevoel...
Sterkte! Ik mag over een klein halfuur!

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Sterkte! Ik mag over een klein halfuur!
Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat het niet vanzelf los lijkt te komen... vruchtje is officieel gestopt met groeien na 4-5 weken...

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat ...
Vreselijk! Heel veel sterkte in dit traject!

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat ...
Heel veel sterkte! 😘