101 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat ...
Ah fuck! Bij mij een miskraam. Vruchtje is gestopt met ongeveer vijf weken en zit nog steeds in m’n baarmoeder. Ga je voor curretage?

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ah fuck! Bij mij een miskraam. Vruchtje is gestopt met ongeveer vijf weken ...
Stom! Dat vind ik het! Ik hoop voor ons beide op een snelle geslaagde poging!

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ah fuck! Bij mij een miskraam. Vruchtje is gestopt met ongeveer vijf weken ...
Mijn verloskundige adviseerde eerst met medicatie.. omdat aan curettage toch wel wat risico’s zitten

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ah fuck! Bij mij een miskraam. Vruchtje is gestopt met ongeveer vijf weken ...
Wat kut!! Sorry voor mijn taalgebruik. Sterkte komende tijd

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat ...
Wat klote. Sterkte komende tijd

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat ...
Och jeetje wat heftig. Zoiets wens je niemand toe. Zelf heb ik een missed abortion gehad afgelopen zomer, was een leeg vruchtzakje met 7 weken. Week later moest ik terug komen voor een extra check en was er nog niks veranderd. Ze hebben me toen ook doorgestuurd na het ziekenhuis. Dezelfde middag werd ik nog gebeld dat ik de volgende dag kon komen. Ik kreeg pillen mee samen met pijnstillers. Ik heb gewacht tot het weekend met de pillen aangezien ik graag thuis wilde zijn wanneer het gebeurde. Na een paar uurtjes begon het te bloeden. Dit zonder enige krampen bijna een week lang en zo ineens had ik een "klompje" in de wc liggen. Bloeding heeft in totaal 2 weekjes aangehouden maar ik heb er totaal geen laat van gehad. Ik zag enorm op tegen de pillen en de pijn omdat ik eens eerder een miskraam heb gehad die zelf op gang kwam en daar had ik echt enorme krampen dat ik niet wist waar ik het zoeken moest. Het viel mij echt 100% mee. Bij de controle bleek alles schoon te zijn en was alles goed.

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Afgelopen maandag 1e echo gehad. Zat toen rond de 5.3 weken. Was wel vruc ...
Ik heb precies hetzelfde, vandaag Ivm bloedverlies echo gehad maar alleen vruchtzakje. Ze zei dat het bij 5wk kon passen, dat zou in theorie kunnen (onregelmatige cyclus), maar vind het wel heel spannend omdat het bloeden telkens stopt en daarna weer terugkomt. Mag de 9e weer terug. Hoe is het bij jou nu?

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ah fuck! Bij mij een miskraam. Vruchtje is gestopt met ongeveer vijf weken ...
Sterkte! 😘

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Helaas een Miss abortion ... nu een oproep voor het ziekenhuis mee... omdat ...
Sterkte 😘

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Stom! Dat vind ik het! Ik hoop voor ons beide op een snelle geslaagde pogin ...
Ik hoop het ook! M’n vk raadde vrouwenmantelthee aan. Is met natuurlijke kruiden. Ik ga dat eerst proberen voordat ik cytotec ga gebruiken

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Ik heb precies hetzelfde, vandaag Ivm bloedverlies echo gehad maar alleen v ...
Qua cyclus kan het bij mij wel. Ik zat zelf op 6 weken qua berekening, dus maar paar dagen verschil. Gisterenavond 1 keer bloedverlies, sinds vanochtend alleen bruin bloedverlies. Hopelijk blijft het hierbij. Verder geen krampen gelukkig. Maandag ff het ziekenhuis bellen om te vragen of ik eerder mag komen dan 6 januari

4 jaar geleden

Wat erg voor jullie! Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Qua cyclus kan het bij mij wel. Ik zat zelf op 6 weken qua berekening, du ...
Sterkte ik duim voor je! 😘

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Sterkte ik duim voor je! 😘
Ik ook voor jou. Wanneer heb je de volgende echo?

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Ik ook voor jou. Wanneer heb je de volgende echo?
9 januari

4 jaar geleden

Reactie op Didado

9 januari
Verschrikkelijk dat wachten. Nu maar duimen dat alles goed gaat

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Verschrikkelijk dat wachten. Nu maar duimen dat alles goed gaat
Ja Idd 🤞🏻

4 jaar geleden

Sterkte dames! Ik heb in augustus ook een miskraam gehad en dat begon toen met bruin bloed. Het werd steeds meer en helder rood. Bij mij is het toen wel zelf gebeurd. Ik heb toen echt weeen gehad maar ik ken ook mensen die bijna niets voelen. Ik wens het niemand! Sterkte nogmaals.

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Sterkte dames! Ik heb in augustus ook een miskraam gehad en dat begon toen ...
Heb dit idd ook in september gehad. Toen begon het bij mij met bruin bloed af en aan voor 1,5 week en toen zette het door. Maar toen was al bekend aan de hand van hcg meting dat het een miskraam was. Afgelopen vrijdag uit het niets een straaltje rood bloed, gisteren bruin en nu niks meer. Hopelijk was het een gesprongen adertje.

4 jaar geleden

Ik heb nu al drie weken af en toe wat bruinverlies, vooral bij het afvegen... Volgende woensdag de eerste echo, ik vind het toch erg spannend!