101 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mamalie1

Ik heb nu al drie weken af en toe wat bruinverlies, vooral bij het afvegen. ...
Ik ben vandaag 9 weken zwanger en heb al 3 weken wat bruine afscheiding/verlies. Al 3 echo’s gehad en telkens zijn ze goed. Kunnen bloedvaatjes zijn die knappen of oud bloed wat eruit moet

4 jaar geleden

Ik had vandaag mijn eerste echo, en er was een kloppend hartje te zien! Ben nu 7w3d. Volgens de gynaecologe moet ik mij geen zorgen maken :)

4 jaar geleden

Reactie op Mamalie1

Ik had vandaag mijn eerste echo, en er was een kloppend hartje te zien! Ben ...
Heel fijn! Ik mag morgen, spannend!

4 jaar geleden

Ik heb ook 1,5 bruin bloedverlies gehad en 2 x helderrood bloedverlies. Afgelopen maandag positieve echo met kloppend hartje

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Ik heb ook 1,5 bruin bloedverlies gehad en 2 x helderrood bloedverlies. Af ...
Heel fijn! Een opluchting na het bloedverlies lijkt me.

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Heel fijn! Een opluchting na het bloedverlies lijkt me.
Zeker weten. Was echt bang voor een miskraam

4 jaar geleden

Ook ik had vorige week 3 dagen licht bloedverlies. Vandaag eerste echo (ben nu 8+2) en een heel mooi vruchtje mogen zien met een kloppend hartje! Ik maakte me erg veel zorgen vorige week maar ben nu gerust gesteld. Natuurlijk wel liggen huilen bij de vk maar dat waren tranen van geluk. ♥️

4 jaar geleden

Bij mij was dit vorige week een voorbode van een miskraam die een week later doorzette😢

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Zeker weten. Was echt bang voor een miskraam
Hier is het een miskraam 😢

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Hier is het een miskraam 😢
Meen je niet! Sterkte meid

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Hier is het een miskraam 😢
Heel veel sterkte 😘

4 jaar geleden

Thnx dames! Liza ook sterkte!

4 jaar geleden

Vandaag de 1e echo! Alles was goed!! Wat een opluchting!! En mooi op de termijn als we zelf dachten...

4 jaar geleden

Ik zag vandaag een klein bruine stolseltje. Had vorige week echo en de Vk gaf aan dat ik 6wkn was terwijl ik 8 had moeten zijn volgens mijn berekening. Ben nu dus erg bang dat dit slecht nieuws betekent

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Ik zag vandaag een klein bruine stolseltje. Had vorige week echo en de Vk g ...
Hoeft niet altijd wat te betekenen. Hoe voel je je verder? Je kan altijd de vk bellen als je ongerust bent!

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Ik zag vandaag een klein bruine stolseltje. Had vorige week echo en de Vk g ...
Hoi Soraya Ik heb dat ook gehad 🙈 Vanuit gaan vanaf de eerste dag van m’n laatste menstruatie moest ik die week (16 dec) 8 weken zijn. MAAR ik had pas 10 dagen na mijn NOD positief getest. Dat aan de verloskundige verteld, begon ze meteen met rekenen en zou ik (volgens haar) net 5 a 6 weken zijn. Oké dacht ik nog. En indd na een inwendige echo bleek ik toen 5+3 te zijn wel een hartje 😍 Ik mocht toen op 7 jan. Weer terug komen voor een echo omdat ik 2 miskramen heb gehad vorig jaar. En die echo klopte precies met de groei vanaf de vorige echo! Nu mag ik maandag weer voor de termijn echo. Los van m’n misselijkheid en heel er moe, voel ik me heel erg goed en is de onzekerheid van het begin ook zo goed als weg. Het hoeft dus echt geen slecht nieuws te zijn

4 jaar geleden

Ik heb een leuk weetje! Rood harige mensen schijnen bij de bevalling vaak hevig te bloeden, dit vertelde een echo therapeut Nu ben ik van nature rood en ik heb bruine afscheiding van week 3-5gehad nu van week 7-9 met plassen rode druppels en bruine afscheiding. En dit is waarschijnlijk ook een roodharig kwaaltje🙈 No stres nu twee echo’s gehad en een mooi bewegend ontwikkeld kindje💞

4 jaar geleden

Ik heb nu 2 dagen last van een klein beetje bruine afscheiding. Ik weet niet wanneer mijn menstruatie moet beginnen omdat ik 2-1 een miskraam heb gehad. Ik vraag mij af of dat dit een weer een innesteling is of iets anders. Van het weekend voor de zekerheid testen.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op liza184

Ik heb nu 2 dagen last van een klein beetje bruine afscheiding. Ik weet nie ...
Fingers crossed!

4 jaar geleden

Reactie op Dominique88

Ik heb een leuk weetje! Rood harige mensen schijnen bij de bevalling vaak ...
Ja klopt! Voor roodharige moeten ze rennen. Ik heb er ervaring mee, verloskundige kon schone kleding aan doen na mijn bevalling. Golven van bloed. 🙈