13 Reacties

4 jaar geleden

Gister deze foto gemaakt 9+4 van een tweeling. Begint nu echt een buikje te komen. Hoor al van veel mensen: 'goh, je groeit nu wel enorm hard he' 😂

4 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Gister deze foto gemaakt 9+4 van een tweeling. Begint nu echt een buikje te ...
Wat een prachtig buikje! Wat een zegen ook, een tweeling! ✨

4 jaar geleden

Wat een prachtig buikje! Wat een zegen ook, een tweeling! ✨
Dankjewel! Ja ben zelf ook wel heel blij met m'n buikje hoor 🤰! Ja zeker een zegen. Zijn heel blij met onze 2 wondertjes

4 jaar geleden

10 weken zwanger. Je ziet een kleine bolling verder nog vrij weinig.

4 jaar geleden

10.2 weken hoop dat ik nu bij de 2de sneller een buikje ga krijgen. Bij 1ste zwangerschap kon je het pas vanaf week 28 echt zien😥 maar de kleine licht ook deze keer erg ver naar achtere

4 jaar geleden

7+1

4 jaar geleden

10w💖💙

4 jaar geleden

10+3 De bolling begint bij mij al vrij laag, vind ik zelf. Doe enorm mijn best om deze dagen alles nog te verbergen (denk ook aan mijn borsten die "ineens" een ruime cupmaat groter zijn) door veel zwart te dragen en ruime kleding. Op werk weet niemand het nog.

4 jaar geleden

8 weken. Echt een darmen buikje.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

8 weken. Echt een darmen buikje.
Och dat heb ik ook! Ik schrok me er gewoon van bij mezelf. Vind t zo gek! Hihi

4 jaar geleden

Week 5-6 eerste echo pas 13 februari.. En dat wachten duurt echt heel erg lang..

4 jaar geleden

Oei leuk. Ik zal morgen en of het weekend even plaatsen

4 jaar geleden

Nee durf het nergens te showen. Mijn buik van de vorige keer “boedelzak” die was aardig weg, maar ik sport of train niet dus elke keer als ik bukte was het mijn kangoeroe zak die omlaag hing. Nu sinds deze week is mijn zakje gevuld met darmen of zo 😀 heb dezelfde buik als toen ik bij de eerste 20 weken zwanger was of zo 😂 word leuk dit