65 Reacties

4 jaar geleden

Ja dat is heel normaal, je baarmoeder groeit en rekt uit.

4 jaar geleden

Kan ook met de innesteling te maken hebben 😊

4 jaar geleden

Ik maakte me hier ook veel zorgen over ! Na heel wat gelezen te hebben, het hoort er gewoon bij. Er gebeurt heel wat nu in de baarmoeder. Daarnaast werken je darmen ook niet helemaal mee. Fijn gevoel blijft het niet

4 jaar geleden

Reactie op Evarhys

Ik maakte me hier ook veel zorgen over ! Na heel wat gelezen te hebben, het ...
Jaa ik ben iemand ik maak me al snel zorgen en kan het me bij mijn 1e zwangerschap niet herinneren dat ik het gehad heb vandaar dat ik nu ook best angstig was dat het verkeerd was maar ben blij om te horen dat het er bij hoort. Waren ze bij jou ook echt heftig dan?

4 jaar geleden

Hier ook veel last van krampen en buikpijn. Zijn vooral mijn darmen en baarmoeder die aan het oprekken zijn. Dit bevestigde de gyn gisteren.

4 jaar geleden

Reactie op Renate-1994

Jaa ik ben iemand ik maak me al snel zorgen en kan het me bij mijn 1e zwang ...
Best logisch ik had dat ook. Ja het voelde alsof mn menstruatie op gang kwam. Het nam na een paar dagen af.

4 jaar geleden

Reactie op Renate-1994

Jaa ik ben iemand ik maak me al snel zorgen en kan het me bij mijn 1e zwang ...
Ik heb er al een week last van. Ben ook elke keer bang dat ik toch ongesteld geworden ben 😅

4 jaar geleden

Reactie op Evarhys

Ik heb er al een week last van. Ben ook elke keer bang dat ik toch ongestel ...
Ja klopt heb ik ook, besef dat ik zwanger ben je er ook nog niet echt haha 11 januari de eerste echo en hoop dat dat allemaal goed is dan zullen mijn angsten ook wel afnemen en is het besef er ook meer

4 jaar geleden

Reactie op liza184

Best logisch ik had dat ook. Ja het voelde alsof mn menstruatie op gang kwa ...
Ja klopt zo voelt het bij mij ook. Lig nu even lekker in bed met een kruik haha. Even rusten voor de drukke kerstdagen

4 jaar geleden

Reactie op Evarhys

Ik heb er al een week last van. Ben ook elke keer bang dat ik toch ongestel ...
Ohh ja ik ook 😢

4 jaar geleden

Reactie op Renate-1994

Ja klopt zo voelt het bij mij ook. Lig nu even lekker in bed met een kruik ...
Lekker dat doe je goed. Ik ben nu 9 weken en voel niks meer aan mn buik maar ben nog altijd bang dat het fout gaat, 2-1 de eerste echo

4 jaar geleden

er is al een topic hierover geopend, staan ook veel dingen in maar volgens mij ervaart iedereen dit als k het lees in de topics zolang je er niet bij bloed geen zorgen maken heeft mijn gynaecoloog gezegd

4 jaar geleden

Reactie op liza184

Lekker dat doe je goed. Ik ben nu 9 weken en voel niks meer aan mn buik maa ...
Oh dan duren de dagen lang of niet? Ik heb hem 11 januari ik ben dan 7+4 en dat duurt zo lang nog voor mijn gevoel. Maar wel spannend of niet de eerste echo? Voel je je verder ook helemaal goed?

4 jaar geleden

Reactie op au3-24

er is al een topic hierover geopend, staan ook veel dingen in maar volgens ...
Ik zie geen topic hierover sorry, mijn oudste topic die ik zie is 3 dagen geleden. Sorry als ik wist dat er een topic was had ik hem niet geopend

4 jaar geleden

Reactie op Evarhys

Ik heb er al een week last van. Ben ook elke keer bang dat ik toch ongestel ...
Zo herkenbaar die angst

4 jaar geleden

Reactie op Renate-1994

Ik zie geen topic hierover sorry, mijn oudste topic die ik zie is 3 dagen g ...
oh dat is raar weet ook niet hoe dat werkt dan.. hmmm

4 jaar geleden

Reactie op Evarhys

Ik heb er al een week last van. Ben ook elke keer bang dat ik toch ongestel ...
Heb jij het ook aan 1 kant van de buik of je hele buik?

4 jaar geleden

Reactie op Renate-1994

Heb jij het ook aan 1 kant van de buik of je hele buik?
Pfoe dat verschilt elke keer weer. Maar ze lijken wel op mijn menstruatiekrampen. verspreid over de hele dag

4 jaar geleden

Herkenbaar! Verloskundige heeft me gerustgesteld, maar ben blij als de eerst echo positief is. Ondertussen zijn mijn kruik en ik ook dikke vrienden 😋

4 jaar geleden

Reactie op Brenda41

Herkenbaar! Verloskundige heeft me gerustgesteld, maar ben blij als de eers ...
Haha mijn kruik en ik ook elke avond heerlijk kruikje. Wanneer heb je de eerste echo?