65 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook zo’n zeurende buikkrampen/pijn gevoel. Alleen komt dit bij mij wanneer ik net wil gaan slapen. Overdag beweeg ik voldoende en heb ik er geen last van. Ik slaap er helaas wel slecht door. Mijn eerste echo is pas 9-1 en dat duurt nog wel even 😆

4 jaar geleden

Ik heb dit vorige week 4 dagen achter elkaar gehad. Alsof je door de grond zakt van de pijn. Inmiddels de eerste echo gehad en alles ziet er voor nu goed uit 🤗 nu 7+4

4 jaar geleden

Reactie op Dyone

Ik heb dit vorige week 4 dagen achter elkaar gehad. Alsof je door de grond ...
Ja klopt kramp zijn soms echt heftig. Maar wel heel fijn om te horen dat je een goede echo hebt gehad, super fijn!

4 jaar geleden

Reactie op oumaima-24

Ik heb ook zo’n zeurende buikkrampen/pijn gevoel. Alleen komt dit bij mij w ...
Haha ja lijkt xo ver weg nog he ik 2 daagjes later maar denk dat het zo snel alweer zover is maar voor nu lijkt het nog een eeuwigheid

4 jaar geleden

Reactie op Renate-1994

Oh dan duren de dagen lang of niet? Ik heb hem 11 januari ik ben dan 7+4 en ...
Ja hoor niet anders als anders haha dus ben benieuwd

4 jaar geleden

Dit heb ik ook! Ik zit telkens te controleren of ik niet ongesteld ben geworden.. gelukkig heb ik niks 😬 ik heb pas 16 januari de eerste echo😅 dus effe afwachten

4 jaar geleden

Reactie op meldomanou-24

Dit heb ik ook! Ik zit telkens te controleren of ik niet ongesteld ben gewo ...
Dat is dus ook iets wat ik inderdaad doe en dan is het weer zoon opluchting haha. Laten we maar gauw die dagen zijn van de echo

4 jaar geleden

Ik heb ook regelmatig menstruatie pijn. Het hoort erbij denk ik toch 😊

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik heb sinds gister een soort krabbend gevoel in m'n buik alsof er iemand met z'n nagels aan de binnenkant van baarmoeder aan 't krabben is, vind 't wel een beetje eng.. Ben nu 5 weken.. Iemand die zich een beetje herkend in dit gevoel?

4 jaar geleden

Dat heb ik ook af en toe een soort jeuk in me buik, ben nu bijna 8 weken, dat hoort erbij ☺️ menstruatie achtige krampjes ook, niets om je zorgen over te maken.

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Dat heb ik ook af en toe een soort jeuk in me buik, ben nu bijna 8 weken, d ...
Oh echt, oh wat fijn om te horen dat dit normaal is. Maakte me al een beetje zorgen

4 jaar geleden

Reactie op meldomanou-24

Dit heb ik ook! Ik zit telkens te controleren of ik niet ongesteld ben gewo ...
hoever bn je? ik heb 15e pas de 1e echo

4 jaar geleden

Hier ook .. 16 oktober miskraam gehad met 12 weken.. nu is ieder krampje of steekje een angst.. morgen 5 weken..

4 jaar geleden

Reactie op KimvdP

Hier ook .. 16 oktober miskraam gehad met 12 weken.. nu is ieder krampje of ...
O, 12 weken is een klap.. Dan denk je dat je ‘veilig’ bent. Wat blijft het toch een wondertje..

4 jaar geleden

Vandaag 8+2. Nu steken in mijn onderbuik. Afwisselend links en rechts. Is dit ook bandenpijn? Is heel anders dan de vorige krampen die ik voelde en tot bandenpijn rekenden. Iemand ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Vandaag 8+2. Nu steken in mijn onderbuik. Afwisselend links en rechts. Is d ...
Ik ben nu 8 weken. En sinds gisteren steekjes enzo. Gynaecoloog in het ziekenhuis had gezegd dat dit te verwachten was. Kindje groeit heel hard deze weken. En ergens moet er dus ruimte gemaakt worden. Niets om je zorgen om te maken dus.

4 jaar geleden

Hier ook krampen, maar minder hevig als nik menstruatie. Elke keer bang dat ik bloed aantref als ik naar de wc ga. 15e de eerste echo het kan mij niet snel genoeg!

4 jaar geleden

Reactie op Nova120302

Hier ook krampen, maar minder hevig als nik menstruatie. Elke keer bang dat ...
Ik heb precies het zelfde. Continu bang dat ik bloed ga zien. Heb pas 9 januari mijn eerste echo... Ik houd moed dat het er bij hoort maar heb het vandaag iets meer moeite dan normaal... Dat ik niet naar de wc kan helpt ook niet. Soms moeilijk te te voelen of het mijn darmen zijn of mijn baarmoeder...

4 jaar geleden

Ik heb t ook gehad. Duurde een weekje en nu nergens meer last van. Af en toe nog wel beetje kramp maar dat hoort erbij. Bij twijfel de verloskundige bellen. Heb ik ook gedaan

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Gefeliciteerd! Ik ben hier nieuw en sluit me bij jullie aan. Ook krampen en niet naar de wc hoeven of kunnen. En bang elke keer of je toch niet ongesteld bent geworden. Ik ben vandaag 4+6 dagen zwanger. 18 Jan eerste echo🤗