4 Reacties

2 jaar geleden

Haha mn dochter is 6 en struikeld nog geregeld over dingen, maar snap wat je bedoelt ..hihi Luca is ook 15 maanden en struikeld ook op hoor ..zelfs over zn eigen voeten. Dat is heel normaal denk. Tsja wanneer de tijd is dat ze niet meer struikelen is denk per kind verschillend.... ik lees verder mee....

2 jaar geleden

Nee mijn dochter is juist extreem kijkerig . Bij op en afstapjes of een drempel gaat ze op handen en voeten. En elk blaadje op de grond wordt aandachtig bekeken. Schiet dus voor geen meter op buiten maar ze heeft lol, ook belangrijk. Ze moest wel even wennen aan schoenen aan. Maar nu als ze wakker wordt wil ze het al schoenen aan en kan dan zelfs een boze bui krijgen als ze haar schoenen (sloffen met harde zool) niet snel genoeg krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Issi

Nee mijn dochter is juist extreem kijkerig . Bij op en afstapjes of een dre ...
🤣 Ja ons zoontje is de hele dag zijn schoentjes proberen aan te doen of komt ze brengen en moet ik ze aan doen hij wilt dol graag buiten lopen en de wagen is nu echt een gevecht😅 Maar het is ook zo sneu als hij na elk stapje plat met zijn gezicht op de grond ligt… Hij is veeeels te enthousiast en wil bijna meteen gaan rennen buiten😂

2 jaar geleden

Ik denk dat het er gewoon ook bij hoort hoor, leren met vallen en opstaan. Mijn zoontje, nu bijna 16 maanden, loopt al 4 maanden. Hij is op vele vlakken voorzichtig, bij drempeltjes etc. Maar in gewoon open vlakte staart hij ook gewoon voor zich uit, en struikelt regelmatig. Binnen iets minder dan buiten omdat het hier niet groot is en hij het parcours vanbuiten kent 😂 Maar dat vallen duurt nog wel even, al zal het stilletjesaan wel minderen.