12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook 2 witte kleine soort onderhuidse balletjes bij mn schaamlippen zitten. Wat ik begreep is het idd iets onschuldigs. Soort ophoping van talg ofzo iets.. maar vind het toch wel gek.

3 jaar geleden

Dikke schaamlippen kan je hebben idd door zwangerschap het is ecbt bizar hoe ze op kunnen zwellen en dikker kunnen zijn heb er ook last van

3 jaar geleden

Je maakt tijdens de zwangerschap veel meer vocht en talg aan down under. Dus dat er 1 of 2 kleurtjes verstopt raken is niet zo gek. Zolang je er geen last van hebt niks aan doen. Wel in de gaten houden natuurlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Je maakt tijdens de zwangerschap veel meer vocht en talg aan down under. Du ...
Kliertjes *

3 jaar geleden

Reactie op ROOS1992-25

Ik heb ook 2 witte kleine soort onderhuidse balletjes bij mn schaamlippen z ...
Is het hard? Want bij mij is het heel zacht en geen puistje of ingegroeid haarzakje

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Kliertjes *
Een kliertje zal dan toch hard zijn? Dit is echt een heel zacht bultje. Heb wel eens een puistje of ingegroeid haartje gehad en dat is vervelend, dit doet verder geen pijn oid.

3 jaar geleden

Blijkbaar kan je spataderen krijgen op je schaamlippen. Dit vertelde mijn verloskundige me bij de intake omdat ik ze op mijn benen heb. Misschien even door man/vriend laten kijken wat het is?

3 jaar geleden

Hoi Monii. Klopt inderdaad wat Lottef zegt. Kun je zien wat voor kleur het buitje heeft? Ik had hetzelfde, bultje was donker bij 1e zwangerschap en daar bleef het bij. Nu 2e zwangerschap en aan de onderkant zeg maar zowel binnenste als buitenste schaamlippen erg gezwollen met echt van die dikke aders (sorry als je een mental picture krijgt 😅). Het is er vooral als ik op de wc zit of sta. Als ik lig voelt alles veel normaler. En als dit het bij jou is, dan kan het iig geen kwaad. Is alleen oncomfortabel.

3 jaar geleden

Reactie op LotteF

Blijkbaar kan je spataderen krijgen op je schaamlippen. Dit vertelde mijn v ...
Ja de huisarts heeft bevestigd dat het dit is. Dacht better safe then sorry. Wel gek dat de vk aan de telefoon zei dat het niks zwangerschap gerelateerd is...🤨

3 jaar geleden

Hoi Monii. Klopt inderdaad wat Lottef zegt. Kun je zien wat voor kleur het ...
Ja precies dit. Het is wat he... zwanger zijn

3 jaar geleden

Ik heb een vrij grote bult in de rechterlies,.... Het schijnt een ader te zijn vanwege de druk! Ga morgen naar de dokter, toch om er zeker van te zijn dat het geen hernia is.

3 jaar geleden

Reactie op Jura

Ik heb een vrij grote bult in de rechterlies,.... Het schijnt een ader te z ...
Oh bah, laat maar even checken ja!