Bultjes luiergebied

Nanni55
één maand geleden
Volgen
Hoihoi, Ik doe poging of hier erachter te komen wat dit zou kunnen zijn. Sinds gisteren heeft ons zoontje wat rode bultjes boven zijn piemeltje zitten. 2 worden nu wat nat.. ik durf er ook niet gelijk iets op te smeren. Hij heeft na vannacht ook wat vlekjes op zijn beentjes.. ik dacht misschien aan warmte bultjes ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
poddie
één maand geleden
Niet heel duidelijk zo, maar als het lang blijft zitten (echt 4 of 5 dagen denk ik) zou het een schimmel kunnen zijn. Maar soms heeft luieruitslag toch ook een beetje bultjes? Door doorkomende tanden oid?
  • Rapporteren
MommyChey
één maand geleden
Hoi hoi, ik zou er gewoon mee naar de dokter gaan als je het niet vertrouwd. Je zou er sudocreme op kunnen smeren, dat droogt de plekjes uit.
  • Rapporteren
Nanni55
één maand geleden
We zijn er inmiddels achter.. het is de hand mond en voet ziekte.. inmiddels zitten zijn armen en benen er ook onder en begint hij bultjes rond zijn mond te krijgen + ons neefje heeft het waar hij afgelopen maandag heeft gespeeld 1+1=2
  • Rapporteren
Bitterbal
één maand geleden
Zou ook krentenbaard kunnen zijn, dat begint ook zo en is mega besmettelijk. Daar heb je wel antibioticazalf voor nodig.
  • Rapporteren
MommyChey
één maand geleden
Reactie op Nanni55
We zijn er inmiddels achter.. het is de hand mond en voet ziekte.. inmiddels zitten zijn armen en benen er ook onder en begint hij bultjes rond zijn mond te krijgen + ons neefje heeft het waar hij afgelopen maandag heeft gespeeld 1+1=2
Ohww ja had ik ook kunnen verzinnen hihi. Mijn dochter heeft het momenteel, alleen geen idee hoe ze eraan komt 🥴. Ze is ook enorm aan de diarree, uitslag valt gelukkig wel mee. Ze is alleen niet te genieten en moet veel huilen en slaapt heel slecht. Sterkte met je zoontje hoor! Zo zielig als ze ziek zijn.
  • Rapporteren
Nanni55
één maand geleden
Ik had niet verwacht dat hij er zoveel last van zou hebben. Hij is echt zo'n makkelijke slaper en nu... Ik krijg hem niet in slaap omdat hij zo'n jeuk heeft! Al een zetpil gehad, een havermoutbadje en verkoelende crème zo sneu.. hij zal toch moeten slapen is bekaf.
  • Rapporteren
MommyChey
één maand geleden
Reactie op Nanni55
Ik had niet verwacht dat hij er zoveel last van zou hebben. Hij is echt zo'n makkelijke slaper en nu... Ik krijg hem niet in slaap omdat hij zo'n jeuk heeft! Al een zetpil gehad, een havermoutbadje en verkoelende crème zo sneu.. hij zal toch moeten slapen is bekaf.
Agh ja dat is zo zielig. Mijn dochter slaapt nu ook zoveel slechter, helemaal S’nachts. Ze wrijft haar handjes dan langs het matras enzo. Op een gegeven moment valt ze wel in slaap, maar loop veel met haar op. Hopen dat ze snel opknappen. Sterkte mama!
  • Rapporteren
Bellie30
één maand geleden
Weleda calendula billenpoeder helpt goed tegen allerlei pijnlijke plekjes, of gaasjes met hypercal. Hopelijk is hij er snel vanaf!
  • Rapporteren