47 Reacties

4 jaar geleden

Dat kan zeker! Ik had er al last van voordat ik wist dat ik zwanger was, maar herkende het van m'n vorige zwangerschap, toen had ik er ook al met 6 weken last van.

4 jaar geleden

Ik had dit ook, heb mijn verloskundige gevraagd die zei idd direct dat dat bandenpijn is!!

4 jaar geleden

Hoever ben jij in je zwangerschap????

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Hoever ben jij in je zwangerschap????
Ik 12 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ik 12 weken!
Oké, Ik heb namelijk ook elke X van die steken, Maar niet zo heel vaak, Heb nu zelf 3 miskramen gehad dus ik denk dat het al lekker is opgerekt is ofzo... Soms doet het wel echt zeer. Ik ga donderdag weer naar de VK en dan ga ik het even vragen. Ik laat het je weten,. Btw, had je dit tijdens je eerdere zwangerschappen ook??

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Oké, Ik heb namelijk ook elke X van die steken, Maar niet zo heel vaak, H ...
Ah ja vervelend die miskramen.. Ik zelf ook een aantal, maar toen had ik deze steken niet. Maar het ging bij mij ook elke keer al eerder mis, max rond 8 weken. Benieuwd wat de vk zegt bij jou! Laat het maar even weten!

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ah ja vervelend die miskramen.. Ik zelf ook een aantal, maar toen had ik de ...
Ja echt vreselijk, vooral dat je nu bij elk ding denkt, oh shit als het maar niet mis gaat,,,, gaat het nog nog goed, helpppp Ik laat het je donderdag weten, groetjes!

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ik 12 weken!
Heeee De verloskundige zei, Het is gewoon bandenpijn, hou je buik extra vast als je opstaat dat scheelt een beetje. Verder lekker niks aan doen, En genieten. Groetjes,!

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Heeee De verloskundige zei, Het is gewoon bandenpijn, hou je buik extra v ...
Ah fijn om te horen dat dat het was! Hoe ver ben jij nu ook alweer? Ik houd mijn buik ook vast met niezen, want dan voel ik het ook! Helpt inderdaad wel!

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ah fijn om te horen dat dat het was! Hoe ver ben jij nu ook alweer? Ik houd ...
Ha ja dan ook he, hihihi Vandaag 12+2 afgelopen vrijdag mocht ik gelijk voor een termijn echo en ben nu een dagje eerder uitgerekend. We schelen qua tijd niet zo heel veel,

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Ha ja dan ook he, hihihi Vandaag 12+2 afgelopen vrijdag mocht ik gelijk vo ...
Ah leuk ja ik ben net een weekje verder inderdaad. Ik ben nu op vakantie in oostenrijk, merk wel dat ik het toch wel weer spannend vind nu.. Ben veel wandelen en uit eten. Ga ineens denken dat ik allemaal verkeerde dingen op heb terwijl dat niet echt zo is.. Heel stom die angst, weet dat het tot nu toe allemaal positief is, maar ik zou zo graag in de fase zitten dat je het kindje voelt.. Nu toch maar weer braaf wachten op de echo..

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ah leuk ja ik ben net een weekje verder inderdaad. Ik ben nu op vakantie in ...
Ja idd! Als je het kindje kan voelen ben je gelijk gerustgesteld, Ik ga alleen daarom Al een pret echo doen, Ik zat ook nog te denken aan een dopler.. als je dan even het hartje hoort... 😍🍀 Veel plezier op vakantie, En niet vallen he!! Verder kan ik wel zeggen maak je geen zorgen en geniet, maar ben precies zo als jij! Ha ha ha... Ik ben ook zo mega voorzichtig met het eten, lol

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Ja idd! Als je het kindje kan voelen ben je gelijk gerustgesteld, Ik ga all ...
Oh ja zo'n doppler zie ik overal voorbij komen inderdaad! Ja wanneer heb jij de echo dan? Ik de 20e, 14 weken ben ik dan. En dan met 16 weken geslachtsbepaling. Ja joh ik ben met eten ook echt een miep... Overal denk ik : zal dat gaar zijn? Zal dat schoon zijn? Terwijl ik ook weet dat mensen die drugsverslaafd zijn zelfs kids op wereld zetten.. Dat is weer het andre uiterste natuurlijk maar ik kan me wel druk maken ja haha. Hier in oostenrijk lekker aan het wandelen, niet skiën inderdaad! Beetje voorzichtig :)

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Oh ja zo'n doppler zie ik overal voorbij komen inderdaad! Ja wanneer heb ji ...
Ik krijg eind van de week nog een echo, En volgende week ook nog één. Dus ik kan gelukkig telksen even spieken. Ga daarna lekker voor een pret echo. Haha echt Hè, sommige mensen wassen hun eten niet drinken nog een wijntje, snuiven een lijntje, en waarom... omdat ze vroeger ook niet wisten dat het niet mocht, Zz zzz .. Wij kunnen ons zelf 'als het mis zou gaan' nooit ergens van beschuldigen..

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Ik krijg eind van de week nog een echo, En volgende week ook nog één. Dus ...
En hoe was de echo???? Ik mag morgen weer. Wel fijn om weer te mogen kijken Hoop dat je je nog goed voelt!

4 jaar geleden

Reactie op Smm

En hoe was de echo???? Ik mag morgen weer. Wel fijn om weer te mogen kijken ...
De echo was goed! 😍 Gisteren weer op de echo geweest, En alles zag er goed uit,.. Bij jou gaat het ook nog steeds goed???

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

De echo was goed! 😍 Gisteren weer op de echo geweest, En alles zag er goed ...
Ah fijn zeg!!! Bij mij was het ook goed, ze probeerde te kijken wat het ging worden en ze DENKT een meisje maar weet het nog niet zeker. Toch maar pretecho maken hihi. Ga ik volgende week doen. Ik merk wel dat ik zwanger zijn nu steeds leuker begin te vinden, zeker omdat alles goed is en de "veiligere" periode is aangebroken.

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ah fijn zeg!!! Bij mij was het ook goed, ze probeerde te kijken wat het gin ...
Haha idd straks wordt het nog een mannetje hihi, Ik heb zelf mn echo bekeken en ik denk dat het een meisje wordt, maar nog even wachten, En dan straks helemaal losgaan et leuke dingen kopen! Echt zin in!!! Heb ook nog helemaal niks gekocht dus ik kan lekker shoppen!

4 jaar geleden

Reactie op Missss30

Haha idd straks wordt het nog een mannetje hihi, Ik heb zelf mn echo bekek ...
Nooouuuuu vanmorgen gebeld en we konden vanavond al voor een pretecho!!! Wat denk je?? 100% een jongetje!!!! Echt even schakelen nu haha maar echt super leuk!!! Wanneer weet jij het?

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Nooouuuuu vanmorgen gebeld en we konden vanavond al voor een pretecho!!! Wa ...
Geweldig!!!!! Ha ha das echt even schakelen dan hahaha, eind volgende week horen wij het! Ben zo benieuwd! 😍🤩🍀