13 Reacties

4 jaar geleden

Whahaha zo toevallig mijn vriend wordt ook over 2 weken 40 jaar en zit me hoofd te breken over een verjaardag kado names mijn dochter. Dacht zelf over een foto van hun beiden op zijn telefoon hoesje of op canvasdoek maar wil ook zoiets doen met vaderdag

4 jaar geleden

Mijn partner word vlg maand een jaartje ouder en ik heb op een poster een prachtige foto van hem en de kleine besteld in zwart wit met een lijst erbij
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

4 jaar geleden

Ik heb een T-shirt gekocht met daarop super papa! En me meisje doe ik sochtends een romper aan waarop staat, gefeliciteerd papa😄

4 jaar geleden

Ik heb vorig jaar met vaderdag de handafdrukken van mijn dochters op shrinkplastic gedaan en daar sleutelhangers van gemaakt. Zo had hij zijn kinderen altijd bij de hand. Simpel te maken en uniek.

4 jaar geleden

Misschien samen met je kleine iets knutselen? Ik heb laatst bij wehkamp vingerverf gekocht werd de volgende dag al geleverd. Had toevallig nog een canvas doe in huis maar het kan ook op papier.. Kliederen in het bad gedaan zodat je de kleine makkelijk kan afspoelen.

4 jaar geleden

Wij hebben geknutseld voor mijn man zijn verjaardag.

4 jaar geleden

Ik had zelf een romper geschreven met textiel stiften en nog een hart van de action met foto van hun samen en voeten afdruk erop en versieren

4 jaar geleden

Zie foto

4 jaar geleden

Mijn man wordt de week erop 30! Ik zat te denken aan een leren armband met een ringetje eraan met de naam van mijn zoontje 😊

4 jaar geleden

Dit heb ik met mijn zoontje gedaan voor de verjaardag van mijn man.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Mijn schoonzus wordt morgen 30 en ik heb de voetafdrukken van onze zoon uitgeknipt in ballon vorm. Touwtjes er aan en opgeplakt. Simpel maar leuk.

4 jaar geleden

Toevallig is mijn vriend vandaag jarig. We hebben dit geknutseld en doen ook nog een echt kado namens mn zoontje.

4 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Misschien samen met je kleine iets knutselen? Ik heb laatst bij wehkamp vin ...
Billendoekjes werken ook ideaal om verf eraf te krijgen, op mijn werk geleerd