14 Reacties

4 jaar geleden

Omg ik wil die ook. Waar kan dat? Op de website?

4 jaar geleden

Omg ik wil die ook. Waar kan dat? Op de website?
Ik heb hem volgens mij aangevraagd via Wij.nl 馃槉

4 jaar geleden

Die zou je moeten krijgen op de dag dat je 13 weken bent dus je zou anders even moeten bellen bij waar je die aangevraagd hebt. Ikzelf heb deze via WIJ aangevraagd en mail met ophaalbericht gekregen.

4 jaar geleden

Reactie op melissavveenendaal

Die zou je moeten krijgen op de dag dat je 13 weken bent dus je zou anders ...
Ik heb hem ook via Wij aangevraagd. Dus ga vandaag wel even bellen 馃槉! Bedankt!

4 jaar geleden

Omg ik wil die ook. Waar kan dat? Op de website?
Bij WIJ kun je deze aanvragen, er zitten erg leuke en bruikbare spulletjes in

4 jaar geleden

Dit is de tekst die in mijn mail stond bij de aanmelding : de blije doos In de 4e zwangerschapsmaand ontvang je een uitnodiging om de blije doos op te halen bij Pr茅natal. Wanneer je je later hebt aangemeld, ontvang je deze binnen enkele weken na jouw aanmelding.

4 jaar geleden

Reactie op Pien123

Dit is de tekst die in mijn mail stond bij de aanmelding : de blije doos I ...
Ik heb hem inmiddels al binnen. Had even gebeld gister en ze hebben hem meteen gestuurd. Dus ik ga hem vandaag ophalen 馃槏!

4 jaar geleden

Sneak peek! Hij is echt heel leuk

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Sneak peek! Hij is echt heel leuk
Ja hij is zeker leuk 馃槏! Had hem ook gister gehaald. Zitten ook nuttige dingen in. Bij veel bedrijven geven ze er maar 1, maar vroeg gister hoe het zat met het mutsje omdat ik zwanger ben van een tweeling toen zei die vrouw meteen: Oh maar dan krijg je gewoon 2 boxen mee 馃槏!

4 jaar geleden

Heb ook de mail gehad. Moet nog gaan ophalen (14de week)

4 jaar geleden

Heb 鈥榤 gisteren gehaald, de nijntje editie. Is een vreselijk leuke box. Cute cute cute

4 jaar geleden

Snap er niet zoveel van heb alles netjes ingevuld bevestigings email gehad maar als inlog voor meer info of iets. Verwijzen ze naar het kopje gezin, uit er staat er alleen uitgerekende datum bij verder niks van een scan code om iets op te halen?

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Snap er niet zoveel van heb alles netjes ingevuld bevestigings email gehad ...
Je krijgt in week 14 een mail als je hem kan ophalen

4 jaar geleden

Kijk in je spam.. daar stond ie bij mij ook in