Cadeaubox Prenatal

Suzann
2 maanden geleden
Volgen
Hoi Allemaal. Inmiddels al 14 weken zwanger (tijd gaat zo snel als je zwanger bent, maar kan ook aan mij liggen 🀣). Ik heb een aantal weken geleden de cadeaubox van Prenatal aangevraagd, maar nog geen mail gehad om hem op te halen. Weet iemand met hoeveel weken je deze krijgt? Aangezien er nu een limited edition is van Nijntje 😍!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
carowgli
2 maanden geleden
Omg ik wil die ook. Waar kan dat? Op de website?
  • Rapporteren
Suzann
2 maanden geleden
Reactie op carowgli
Ik heb hem volgens mij aangevraagd via Wij.nl 😊
  • Rapporteren
melissavveenendaal
2 maanden geleden
Die zou je moeten krijgen op de dag dat je 13 weken bent dus je zou anders even moeten bellen bij waar je die aangevraagd hebt. Ikzelf heb deze via WIJ aangevraagd en mail met ophaalbericht gekregen.
  • Rapporteren
Suzann
2 maanden geleden
Die zou je moeten krijgen op de dag dat je 13 weken bent dus je zou anders even moeten bellen bij waar je die aangevraagd hebt. Ikzelf heb deze via WIJ aangevraagd en mail met ophaalbericht gekregen.
Ik heb hem ook via Wij aangevraagd. Dus ga vandaag wel even bellen 😊! Bedankt!
  • Rapporteren
melissavveenendaal
2 maanden geleden
Reactie op carowgli
Bij WIJ kun je deze aanvragen, er zitten erg leuke en bruikbare spulletjes in
  • Rapporteren
Pien123
2 maanden geleden
Dit is de tekst die in mijn mail stond bij de aanmelding : de blije doos In de 4e zwangerschapsmaand ontvang je een uitnodiging om de blije doos op te halen bij PrΓ©natal. Wanneer je je later hebt aangemeld, ontvang je deze binnen enkele weken na jouw aanmelding.
  • Rapporteren
Suzann
2 maanden geleden
Reactie op Pien123
Dit is de tekst die in mijn mail stond bij de aanmelding : de blije doos In de 4e zwangerschapsmaand ontvang je een uitnodiging om de blije doos op te halen bij PrΓ©natal. Wanneer je je later hebt aangemeld, ontvang je deze binnen enkele weken na jouw aanmelding.
Ik heb hem inmiddels al binnen. Had even gebeld gister en ze hebben hem meteen gestuurd. Dus ik ga hem vandaag ophalen 😍!
  • Rapporteren
Missmrn
2 maanden geleden
Sneak peek! Hij is echt heel leuk
  • Rapporteren
Suzann
2 maanden geleden
Reactie op Missmrn
Sneak peek! Hij is echt heel leuk
Ja hij is zeker leuk 😍! Had hem ook gister gehaald. Zitten ook nuttige dingen in. Bij veel bedrijven geven ze er maar 1, maar vroeg gister hoe het zat met het mutsje omdat ik zwanger ben van een tweeling toen zei die vrouw meteen: Oh maar dan krijg je gewoon 2 boxen mee 😍!
  • Rapporteren
Shanti-Roma
2 maanden geleden
Heb ook de mail gehad. Moet nog gaan ophalen (14de week)
  • Rapporteren
Shanti-Roma
2 maanden geleden
Heb β€˜m gisteren gehaald, de nijntje editie. Is een vreselijk leuke box. Cute cute cute
  • Rapporteren
Mommylinda
2 maanden geleden
Snap er niet zoveel van heb alles netjes ingevuld bevestigings email gehad maar als inlog voor meer info of iets. Verwijzen ze naar het kopje gezin, uit er staat er alleen uitgerekende datum bij verder niks van een scan code om iets op te halen?
  • Rapporteren
Missmrn
2 maanden geleden
Reactie op Mommylinda
Snap er niet zoveel van heb alles netjes ingevuld bevestigings email gehad maar als inlog voor meer info of iets. Verwijzen ze naar het kopje gezin, uit er staat er alleen uitgerekende datum bij verder niks van een scan code om iets op te halen?
Je krijgt in week 14 een mail als je hem kan ophalen
  • Rapporteren
YaelLievens
2 maanden geleden
Kijk in je spam.. daar stond ie bij mij ook in
  • Rapporteren