42 Reacties

4 jaar geleden

Jaa heb ik ook sinds vandaag dan eet je wat en daarna komt er zon raar gevoel heel apart

4 jaar geleden

Ik herken dit ook helemaal. Het lijkt wel alsof ik de hele dag door honger heb en ik kan blijven eten..

4 jaar geleden

Had ik dat maar geef dat gevoel maar aan mij 😅 ik ben 5 weken plus mines....en ben juist afgevallen dwing mezelf te eten lukt mij gewoon niet.

4 jaar geleden

Ik heb ook de hele dag een hongergevoel en geef er ook aan toe. Heb vooral veel behoefte aan brood en mandarijntjes.

4 jaar geleden

Ja honger hebben en toch misselijk zijn.

4 jaar geleden

Ben ook vol van mezelf. Probeer gezonde keuzes te maken. Gekookt eitje of stukje kaas. Kan wel op de raarste momenten iets willen eten. Zat gisteravond laat nog aan de Brinta

4 jaar geleden

Ik kan ook echt de hele dag door eten. Ik drink nu ook veel zodat dat 'honger' gevoel minder is. Heb vandaag ook al 3 broodjes op, bakje cornflakes, chocola (🙊) en nog steeds honger 🤣🤣! Maar ik kan me door het drinken dus nog enigzins inhouden..

4 jaar geleden

Reactie op Asmae Bz

Had ik dat maar geef dat gevoel maar aan mij 😅 ik ben 5 weken plus mines.. ...
Ik herken dit helemaal! Gaan meer kilo's af dan dat er aan komen. Komt vast snel goed😊

4 jaar geleden

Hoe ver ben je? Ik heb dat ook, begon met 4+3en ben nu 5+1 en heb er nog steeds last van. Ik word vooral meerder keren midden in de nacht wakker met een hongergevoel terwijl ik wel (telkens) wat eet als ik dan opsta.

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Hoe ver ben je? Ik heb dat ook, begon met 4+3en ben nu 5+1 en heb er nog st ...
Morgen 7 weken als het goed is. Heb er sinds donderdag echt last van, daarvoor merkte ik het wel in vlagen maar was het niet zo heel overheersend.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook. Om de 2u moet ik iets eten. En het liefst boterhammen of warm eten. Zoetigheid en chips moet ik niks van weten. Had dit met mijn eerste zwangerschap ook. Duurde tot 12 weken daarna was dit over. Ben toen 3kg bijgekomen in die eerste weken maar daarna is dat rustiger aan gegaan.

4 jaar geleden

Ik word dus ‘s nachts wakker van de honger! Eet normaal 3x per dag vrij veel en ben niet echt een snack persoon, maar nu kan ik stevig ontbijten en na het ontbijt gewoon alweer honger hebben!

4 jaar geleden

Jaa dit heb ik ook. Ben nu bijna 7 weken en dit begon zo’n beetje rond de 6e week. Helaas krijg ik niet echt veel eten weg dus blijft het vaak bij een droge maiswafel, ei of zelfgemaakte smoothie met wat havermout. Avondeten lukt dan uiteindelijk wel maar heel weinig. Hierdoor nu ook al 3 kilo in een week afgevallen, wat heel bizar is aangezien ik normaal maar eten hoef te zien en het zit er al aan 😂

4 jaar geleden

Ik heb het ook en ook ik maak me wat zorgen over hoeveel ik aan ga komen. Maar als ik niet eet ben ik misselijk....dus ook ik probeer gezonde keuzes te maken maar al met al eet ik echt veel meer dan normaal gesproken.

4 jaar geleden

Ik had dat voor mijn zwangerschap dat ik echt de hele dag wel kon eten. Maar nu ik zwanger ben lijk ik helemaal nergens trek meer in te hebben. Vooral om te beginnen met eten is lastig, als ik eenmaal eet dan gaat dat wel maar ik heb echt geen trek

4 jaar geleden

Ik heb precied hetzelfde. Heb wel een hongergevoel maar nergens trek in... moet mezelf verplichten om wat te eten. Hoop dat het snel verdwijnt want normaal hou ik echt van eten. Misschien komt het door de spanning? Ben ook niet echt misselijk ofzo.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde alsof er een zwart gat alles opslokt en mijn lichaam denkt niet te hebben gegeten, ben zelf ook al een fors persoon dus wil een beetje oppassen maar dat honger gevoel is zo zeurderig

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Ik heb veel honger. Maar ik merk wel dat ik sneller vol zit, dus ik verspreid het eten maar wat meer over de dag. Waar ik voor mijn zwangerschap veel zin had in allerlei lekkere smaken, heb ik nu geen idee meer waar ik zin in heb.

4 jaar geleden

Hahaha ik ken het.. verschrikkelijk hè. Ben zelf 100 kg geweest. Ruim 25 kg afgevallen 6 jaar geleden en ik vreet me ook helemaal klem nu. Zo erg dat ik er soms van moet overgeven.. komt vooral omdat ik mn avond eten niet wil overslaan, En dan eigenlijk teveel eet terwijl ik een uur later weer wat moet eten..elk uur wordt ik namelijk kotsmisselijk als k niet eet. Probeer nu elke 1 a 2 uur iets kleins te eten en geen hele lunch of heel bord avondeten weg te werken. Dat werkt nu prima. En als je gezond eet... Zoals een broodje, cracker en fruit etc. Hoef je echt niet bang te zijn dat je veel zult aankomen. Als je omslaat naar fastfood wel ;).

4 jaar geleden

Ik at normaal gesproken al veel. Maar nu echt ongeloofelijk hahaha. Veel brood en fruit en zo min mogelijk snoep