42 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op AnneAnneAnne

Zo herkenbaar! Ik heb veel honger. Maar ik merk wel dat ik sneller vol zit, ...
Herkenbaar, trek. Maar geen idee waar in! Hahaha

4 jaar geleden

Ik had vandaag zo'n zin in gebraden chickenwings van de slager. Zag ze gister in zo'n vitrine liggen. Vandaag watertandend naar de slager... geen een meer (En dat in de middag 😶). Balen niet normaal... dus dan maar kibbeling 😅

4 jaar geleden

Ik herken dit ook... normaal krijg je dan eerst lichte trek, maar ik krijg echt gelijk een hongerig gevoel en als ik dan niet snel iets eet (1 cracker is wel al genoeg gelukkig) wordt ik misselijk. 😅

4 jaar geleden

Ik herken het ook! Mijn man vind het bizar wat ik allemaal in een dag kan eten maar sinds 5 dagen (nu 7+2 weken) eet ik non stop.. hoop dat dat honger / misselijke gevoel op den duur wel weggaat ;)

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte186

Ik herken het ook! Mijn man vind het bizar wat ik allemaal in een dag kan e ...
Mijn vriend kijkt me ook aan alsof ik gek ben geworden haha. Eet echt niet normaal veel

4 jaar geleden

Dit herken ik ook. Misselijk zijn en trek tegelijk, maar ondertussen niet weten waar ik trek in heb. Als ik iets eet zit ik snel vol, maar een uurtje later begin ik alweer een beetje trek te krijgen wat meteen omslaat in misselijkheid. Ik probeer mn eten zo veel mogelijk te verspreiden, voor zo ver dat lukt met werken.. Word gewoon moe van mezelf hahah.

4 jaar geleden

Zo fijn om te lezen dat jullie dit ook hebben. Ik dacht, iedereen is misselijk en eet niks... waarom ben ik dan niet misselijk... maar vreet mezelf wel helemaal klem?! Meestal tijdens lunch dat heb ik trek maar weet ik niet waar ik trek in heb.. dan eet ik meestal iets simpels & kleins...in de middag een kleine maag ofzo.. En tegen de tijd dat het dinner tijd wordt, verga ik ineens van de honger... En dan tijdens dinner stamp ik mezelf helemaal vol totdat ik echt echt echt niet meer kan... En nu weer, in bed, voelt het alsof ik weer trek heb.. maar krijg toch niks door m’n keel. Maw... ik snap niet wat m’n lichaam nu wilt...

4 jaar geleden

Oh inderdaad, in plaats van lichte trek krijgen, voel ik dat het dan ineens verschrikkelijke honger wordt. En dat ik dan snel iets moet eten (was in de appie vanmiddag) anders “viel ik flauw”, had toen slokje verse sinaasappelsap gedronken... En ik ben ook een beetje stevig... Eet zoveel de laatste tijd... Kan m’n buik niet meer inhouden... Nu bij 6 weken, loop ik al rond met een zwangerschaps broek... (heerlijk trouwens) Is het de baby die zo groot is :p Die ene rijstkorrel...

4 jaar geleden

Reactie op yuyo

Oh inderdaad, in plaats van lichte trek krijgen, voel ik dat het dan ineens ...
Zo herkenbaar! Eet nog het zelfde maar meer verspreid over de dag. Ook stevig en gewend om de buik een beetje in te houden maar dat gaat niet meer... En ben zo ontzettend moe... daar ben ik misselijk van. Als ik mag liggen is er niks aan de hand maar in de middag op me werk val ik bijna staand in slaap... En dat allemaal door een framboosje... 😅

4 jaar geleden

Ik heb ook constant honger en als ik dat gevoel niet weg eet ga ik me steeds meer naar en misselijk voelen. Vooral zin in zuur eten. Al jaren geen zure haring en gele uitjes op... ze zijn niet aan te slaan nu. Raar!

4 jaar geleden

Ik herken het ook. De ene dag erger dan de andere. Ik weet niet goed of het honger is of misselijk of allebeide. Eten helpt soms. Maar soms krijg ik niets door mijn keel. Dan helpt een beetje cola drinken gek genoeg ook goed. Niet super gezond maar zolang het in kleine hoeveelheden is zal t geen kwaad kunnen. Ik drink ook geen koffie. Ik ben nu net wakker maar was vannacht ineens ook misselijk.... hoop dat dat snel weg gaat.

4 jaar geleden

Ik heb helemaal geen honger hahah. Voor ik zwanger raakte snackte ik bijna elke avond wel. Nu niet meer, daardoor 2 kilo afgevallen. Wel super misselijk in de ochtend. Net voor het eerst gebraakt. Ben nu 6 weken

4 jaar geleden

Ben nu ruim 8 weken en heb sinds gister ook continue honger!!!

4 jaar geleden

Honger heb ik ook de hele dag - Vanmorgen half 8: een grapefruit en yoghurt met muesli op. - rond 10u: 4 crackers (geen beleg) - 12u: 1 broodje kaas en 1 broodje grillworst - 2u een verse smoothie banaan en frambozen - half 4: 3 oven vissticks T is nu 4 uur en ik heb echt weer honger... 😑

4 jaar geleden

Ja, ook hier... kan alleen maar aan eten denken. Heb de hele dag honger en zin in van alles en nog wat (vandaag 9weken) Ik word ook echt niet lekker als ik honger begint te krijgen. Meteen enorm slapjes op de benen.

4 jaar geleden

Ik heb er ook enorm veel last van. Ik stap om 6:00 uur uit bed en ik begin gewoon met een klein pakje yoghurtdrink. Deed ik nooit maar anders kom ik niet op het werk 😂 En dan de hele dag door een beetje eten. Ik eet twee broodjes meer op een dag maar voel me een stuk beter. Wanneer ik uitslaap heb ik wel last van misselijkheid. Anders niet 😉 ik ben vandaag precies 9 weken.

4 jaar geleden

Ik heb dit al vanaf 5.5 week. Ben echt bang dat ik echt veel ga aankomen. Natuurlijk ook wat vocht en extra borstweefsel maar ben al van 64 naar 66 gegaan. Dat vind ik wel lastig maar ik heb echt veeeel meer honger dan normaal. Nog geen moment misselijk geweest.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Ik heb dit al vanaf 5.5 week. Ben echt bang dat ik echt veel ga aankomen. N ...
Hoe gaat het met jou lynn? Jij hebt ook in oktober miskraam gehad toch? Inmiddels zijn we alweer 9 weekjes! Vond je het ook zo bijzonder om het hartje te zien? Ik heb ook suuuuper veel honger de hele tijd. Gelukkig niet te veel aangekomen, want soms geef ik niet toe aan de honger. Met hoeveel weken heb jij je laatste echo gehad?

4 jaar geleden

Ik heb ook vaak honger gevoel, ik merk dat mijn lichaam meer eten/drinken wilt. Als ik snachts wakker word en een honger gevoel heb word ik al misselijk😩. Ik ben nu 10+2 en ben ook al minimaal 2 kilo aangekomen...

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Hoe gaat het met jou lynn? Jij hebt ook in oktober miskraam gehad toch? Inm ...
Hee mareille! Ik heb notificaties uit staan dus ik zie soms reacties niet! Ja in oktober inderdaad een miskraam gehad en meteen eigenlijk weer zwanger. Deze keer voelt beter. 9.3 vandaag gaat goed gelukkig! Vandaag weer een echo gehad. Armpjes en beentjes waren al te zien al lijkt het op een gummiebeertje nog. Maar ik ben zooo verliefd! Bij jou ook alles goed nu? De honger blijft, had vanochtend een bapao broodje gegeten ( ja echt in de ochtend) met een snee zwart brood met boterham worst en stroop. Wat een combinaties ook waar ik zin in heb! Om 12 weer een pistoletje en nu heb ik alweer honger! Wil er niet teveel aan toe geven want ik wil na de zwangerschap terug veren naar mijn oude gewicht maar man man man wat een honger. Vanavond burritos op het menu. Jaammmmmie!! Verheug me er nu al op. Ik moet zeggen dat ik ook nog geen moment misselijk ben geweest