10 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. VK gaf aan dat iedere baby vraagt wat hij nodig heeft. Ik ben nu met 19.2 al 8 kilo aangekomen van 64 naar 72. In het begin moeilijk mee gehad en nu denk ik alleen als de kleine het maar goed heeft. De lijn komt daarna wel weer. Maar vaak honger herken ik enorm. Ik ben ook een halve bodemloze put geworden. Terwijl ik eerst pas rond 12 uur smiddags een boterham at en mijn avondeten en soms savonds nog wat lekkers. Nu word ik om 5 uur wakker met enorme honger. Is overigens al vanaf een week of 6 zo.

4 jaar geleden

Ik heb tot aan week 18 helemaal geen honger gehad. Maar inmiddels groeit die kleine denk ik heel hard want ik heb continu honger, zelfs snachts om 5 uur wordt ik wakker. Probeer wel gezond te eten met salades tussendoor. Maar gisteren was een frietje het enige wat mijn honger nog kon stillen 🤪

4 jaar geleden

Wat fijn om te horen dat ik niet alleen ben 😅 ik denk ook maar zo gezond mogelijk te eten maar ook ik pak wel eens een koekje of snoepje hoor! Dat deed ik voor de zwangerschap ook gewoon 🤪 als de baby het maar goed doet inderdaad en die lag bij de 20 weken echo een paar dagen voor op groeischema 👍

4 jaar geleden

Oohh dat heb ik ook (gehad). Het is nu gelukkig een stuk minder. Ik ben bijna 18 weken. Mijn verloskundige gaf als tip om elk uur een beetje te eten. Soms verwarde ik honger ook met dorst. 🙈 Het is een lastig gevoel, onherkenbaar voor mij iig 😆 succes!

4 jaar geleden

Reactie op Juuljuul

Oohh dat heb ik ook (gehad). Het is nu gelukkig een stuk minder. Ik ben bij ...
Nu zie ik het 😄 21 weken ipv dagen zwanger 🙈

4 jaar geleden

Dorst heb ik eigenlijk helemaal niet tijdens deze zwangerschap.. of zou dat toch niet zo zijn en ik honger en dorst niet meer van elkaar kunnen onderscheiden😂😏 ik sta nergens meer van te kijken

4 jaar geleden

Ook ik heb eigelijk de heledag honger. Zodra ik wakker word sta ik al de kasten te zoeken naar iets de eten, en dat gaat de rest van de dag zo door haha🙈.

4 jaar geleden

Ik ben nu 21 weken en sinds een week heb ik dat ook! Ik kan wel blijven eten en lijk nooit verzadigd te raken.. gelukkig nog niet veel aangekomen dus ik sta mezelf toe om af en toe te snoepen/ meer gezonde tussendoortjes te eten of meer avondeten te eten, maar pff.. als ik geen zelfbeheersing had gehad dan zou ik de hele dag aan het eten zijn..

4 jaar geleden

Haha ik heb dit ook gehad, als ik bezig ben heb ik helemaal geen/weinig trek maar als ik niks doe blijf ik trek houden. Ik drink veel water en probeer "gezondere" tussendoortjes te nemen (valt niet mee met lekkere trek😁)

4 jaar geleden

Ik heb het ook! Nu 21 weken en sinds een aantal weken de hele tijd honger. Wordt er gewoon gek van, zelfs snachts word ik er wakker van en dan echt een rammelende maag