37 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ze gekocht voor mijn tweeling. Heel erg fijn! Ook het ziekenhuis was er erg tevreden over. Het is vooral een stuk fijner in combi met luiers omdoen en zo.

3 jaar geleden

Ring is inderdaad makkelijker, is vaak ook wat minder navelstomp wat de eerste dagen in de weg zit. Ring paste bij mijn zoon helaas niet

3 jaar geleden

Ik heb er ook goede verhalen over gehoord. En ons ziekenhuis leverd ze ook

3 jaar geleden

Cordring is ideaal. Veel fijner voor de baby en met verschonen ed. Er zit dan niet zo'n klem in de weg

3 jaar geleden

Nog geen ervaring mee, maar heb er veel goede ervaringen over gelezen en daarom zelf ook aangeschaft voor mijn 2e kindje. Ben benieuwd maar verwacht dat het veel fijner is dan zo'n grote lompe klem!

3 jaar geleden

Ideaal. Veel kleiner en met vasthouden ook prettiger en verschonen

3 jaar geleden

Gebruikt, ideaal! Ipv zo'n 'ikea clip'😂

3 jaar geleden

Nog geen ervaring mee (1e kindje op komst) maar mijn VK heeft het aangeraden omdat het hygiënischer en comfortabeler blijkt te zijn dan de navelklem)

3 jaar geleden

Heel fijn! Geen gedoe met die grote klem tijdens het verschonen. De navelstreng valt ook wat sneller af

3 jaar geleden

Heel fijn! Die klem is zo groot en lomp wat ik altijd vervelend vond met verschonen. Cordring merk je niks van.

3 jaar geleden

Veel fijner dan grote plastic klem :)

3 jaar geleden

Heb er ook 1 besteld! Ziekenhuis was er ook erg over te spreken en vonden het een goede keuze van mij dat ik een cordring heb besteld. Lijkt mij ook idd veel comfortabeler voor een kindje dan die grote klem

3 jaar geleden

Mijn verloskundige heeft hem vorige week meegegeven, die hadden er een hele bulk van ingekocht, zij vinden het dus fijn.

3 jaar geleden

Hier ook een cordring gebruikt en veel fijner dan zo'n klem inderdaad. Stompje viel na 4 dagen af.

3 jaar geleden

Ja kreeg ook de tip van verschillende vriendinnen dus heb de cordring in mijn mapje zitten die mee gaat naar het ZH.

3 jaar geleden

Ik heb er 2 klaar liggen. Eerste kindje. Maar die klem lijkt me zo onhandig.

3 jaar geleden

Heeft iemand hier toevallig ook ervaring met een geplande keizersnede en een cordring?

3 jaar geleden

Reactie op SanneKarsten

Heeft iemand hier toevallig ook ervaring met een geplande keizersnede en ee ...
Je kunt gewoon doorgeven wat je wensen zijn. Cordring moeten wij wel zelf kopen en meebrengen. Geld ook voor keizersnede

3 jaar geleden

Bij ons in het ziekenhuis hebben gebruiken ze deze al. En ik kan me ook niet herinneren dat mijn zoontje van 3 wel een navelklem heeft gehad 🤔

3 jaar geleden

Heb er nog nooit van gehoord, ga het zo is opzoeken 😊. Vorige keer navelklem was er na paar dagen al vanaf..., maar als dit beter is/fijner is...