268 Reacties

4 jaar geleden

Yes! Kiloos vliegen er aan...

4 jaar geleden

Ik was voor mijn zwangerschap vegetarisch, maar vanaf dag 1 al zo鈥檔 behoefte aan vlees ! 馃槄 Maar aan toegegeven ook

4 jaar geleden

Jup, nu 9weken en heb enkel zin in zoetigheid, fruitsap en melk... deze week zelfs wakker geworden om te plassen, flesje fruitsap naar binnen gewerkt en weer gaan slapen. Ik had er plots zin in Maar gelukkig geen misselijkheid 馃檹馃檹

4 jaar geleden

Nog niet echte voorkeur voor iets maar wel meer honger dat wel.

4 jaar geleden

Appelsap

4 jaar geleden

Ik had vandaag steeds heel veel zin in pindakaas, terwijl ik ook misselijk ben. Ben benieuwd of dit aanhoudt, haha.

4 jaar geleden

Reactie op Mloeskl

Yes! Kiloos vliegen er aan...
Hahaa same here! En dan alsnog continu een honger gevoel... niet normaal馃檲

4 jaar geleden

Kaasbroodjes 馃槄

4 jaar geleden

Yup, ongezond eten, vooral frituur. Laatst ben ik om 23 uur nog weer naar beneden gegaan en heb de burrito's opgegeten die we nog over hadden. Daarentegen staat chips enzo me echt tegen, terwijl ik normaal altijd wel chips kan even. En zuurdere dranken. Sinaasappelsap of ACE van de jumbo kan ik zo een paar glazen van achterover slaan

4 jaar geleden

Ik heb nog weinig last van cravings. Ik moet alles in kleine porties eten en eet daardoor minder dan normaal. Meer mensen die dit herkennen? Ook moet ik mijn wekker eerder zetten omdat ik anders misselijk wordt van het 'leef zijn. Verder totaal geen last van misselijke buien!

4 jaar geleden

Ik heb ineens heel erge trek in een stuk kaas met stroop. Rare combi misschien maar super lekker. Die pannenkoeken met kaas kan ik begrijpen hoor馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Yup, ongezond eten, vooral frituur. Laatst ben ik om 23 uur nog weer naar b ...
Bittere dranken heb ik dan weer 馃槄 bitter lemon of ginger ale. Ook was ik vroeger een zoetekauw en wil ik nu chips. Veel chips!

4 jaar geleden

Reactie op Evarhys

Ik was voor mijn zwangerschap vegetarisch, maar vanaf dag 1 al zo鈥檔 behoeft ...
Ja wouw dat heb ik ook!

4 jaar geleden

Druiven! 馃檭

4 jaar geleden

Nou niet echt van zeg dat moet ik hebben maar wel een afschuw van vlees ineens 馃檮馃檴

4 jaar geleden

Haha heerlijk dit. Ik heb ineens mega veel zin in sinaasappelsap en mandarijnen. En veel zin in frituur maar dat kan ik nog weerstaan

4 jaar geleden

Jup hier ook, nog niet heel erg maar afgelopen 2 weken erg van de zure haringen en room ijs. Daarvoor mandarijntjes....lust ik eigenlijk helemaal niet 馃槄馃檲

4 jaar geleden

Sowieso fruit en salades!!! Er zijn ergere dingen gelukkig馃槄

4 jaar geleden

Waterijsjes 馃構

4 jaar geleden

Ik heb sinds een week echt enorme zin in appels.