44 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dag ziet er als basis zo uit: 'S ochtends drie volkoren boterhammen met bv. pindakaas, kipfile, hummus of jam. 's middags drie boterhammen met beleg zoals hierboven. Ook wel eens wentelteefjes of tosti. Tussendoortje ochtend bak fruit Tussendoortje 's middags rozijnen, walnoten en soms ook yoghurt/kwark met beetje honing. Overdag drink ik ook nog 2 glazen melk. 2x per week een verse jus. Verder alleen maar water. Avondeten wisselt van aardappels, pasta, 1x per week patat, uiteraard groenten en wat vlees. Afhankelijk van tussendoortje middag 's Avonds nog wat yoghurt, soms wat hagelslag er doorheen. Als onze kleine man van 2 een snoepje of koekje wil dan kan ik mij soms niet inhouden en eet ik lekker mee. In het weekend ook wel eens een bakje chips en standaard zaterdagochtend een chocolade croissant. Dat is wel 1 van mijn cravings nu :D

3 jaar geleden

Oh en zuivelspread en huttenkase als beleg. 1 keer per week een gekookt of gebakken ei op brood :D

3 jaar geleden

Haha dat wil je niet als voorbeeld hoor. Ik eet waar ik op dat moment zin in heb. Dat kan zijn smorgens een broodje jam. Smiddags soepje met brood of een snack. Tussendoor snoepjes of chocolade 🥴 Avondeten verschillend natuurlijk en savonds snaai ik wat af haha