Dames uit Gelderland

RebeccaVolder
één jaar geleden
Volgen
Hoi meiden, Zijn er hier ook meiden die uit Gelderland komen? Ik kom zelf uit Spankeren (een klein dorpje naast Dieren. Tussen Arnhem en Zutphen) Vinden jullie het dan leuk om in een app groepje te zitten met meiden uit Gelderland?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
23 reacties
Suzanne0206
één jaar geleden
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede kindje! Ik kom uit Tiel. :)
  • Rapporteren
RebeccaVolder
één jaar geleden
Reactie op Suzanne0206
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede kindje! Ik kom uit Tiel. :)
Ik 5w en 1d.
  • Rapporteren
RebeccaVolder
één jaar geleden
Als jullie het leuk lijken om in een app groepje te zitten en je ben in augustus uitgerekend.. sla mijn nummer dan op, stuur me een appje hoe je heet en wanneer je uitgerekend ben, dan voeg ik je toe in de app groep. Lijkt Mij erg leuk! 0657769969 Groetjes Rebecca
  • Rapporteren
jony-24
één jaar geleden
Reactie op RebeccaVolder
Als jullie het leuk lijken om in een app groepje te zitten en je ben in augustus uitgerekend.. sla mijn nummer dan op, stuur me een appje hoe je heet en wanneer je uitgerekend ben, dan voeg ik je toe in de app groep. Lijkt Mij erg leuk! 0657769969 Groetjes Rebecca
Heb je geappt!
  • Rapporteren
ABCdef-24
één jaar geleden
Wat leuk, dan wonen we im de buurt. Ik woon in Rheden 😊
  • Rapporteren
Ili
één jaar geleden
Oeh leuk! Kom zelf uit lichtenvoorde. Zal je even toevoegen en je een berichtje sturen
  • Rapporteren
babyboymomC
één jaar geleden
Harderwijkkkk 🙋🏻‍♀️
  • Rapporteren
Joo2019
één jaar geleden
Ojjee, ik kom ook uit Lichtenvoorde 😉👍
  • Rapporteren
Team-Leckers
één jaar geleden
Hey meiden, Ik kom ook uit Gelderland, ik woon in Groenlo. Ik ben zwanger van ons 2de kindje. Ik las dat jullie Whatsapp groep vol zit... Jammer! Maar is het een idee om ook een Facebook groep te maken? Daar kunnen we met meer meiden in en is soms wat overzichtelijker dan een groepsapp. Als er animo is wil ik er wel een aanmaken. Groetjes Lieneke
  • Rapporteren
Moekevan2
één jaar geleden
Reactie op Team-Leckers
Hey meiden, Ik kom ook uit Gelderland, ik woon in Groenlo. Ik ben zwanger van ons 2de kindje. Ik las dat jullie Whatsapp groep vol zit... Jammer! Maar is het een idee om ook een Facebook groep te maken? Daar kunnen we met meer meiden in en is soms wat overzichtelijker dan een groepsapp. Als er animo is wil ik er wel een aanmaken. Groetjes Lieneke
Een facebook groep lijkt me leuk!
  • Rapporteren
lieveliien
één jaar geleden
Reactie op Team-Leckers
Wel leuk alleen weten veel mensen het nog niet bij mij.
  • Rapporteren
Moekevan2
één jaar geleden
Reactie op lieveliien
Wel leuk alleen weten veel mensen het nog niet bij mij.
Je kunt een besloten groep maken dan kunnen ze niet zien wie er lid is 🔒
  • Rapporteren
Team-Leckers
één jaar geleden
Inderdaad een besloten groep lijkt me het beste. Willen we deze groep voor enkel de Gelderlanders? Of geboortegroep augustus breed?
  • Rapporteren
lieveliien
één jaar geleden
Reactie op Moekevan2
Je kunt een besloten groep maken dan kunnen ze niet zien wie er lid is 🔒
Ohja zoveel ben ik er niet bezig 😂
  • Rapporteren
lieveliien
één jaar geleden
Reactie op Team-Leckers
Inderdaad een besloten groep lijkt me het beste. Willen we deze groep voor enkel de Gelderlanders? Of geboortegroep augustus breed?
Gelderland misschien wel leuk! Waar in Gelderland wonen jullie?
  • Rapporteren