32 Reacties

3 jaar geleden

Ik kom uit rotterdam, 33.1 weken zwanger vd 2e nu een jongen, 1e is een meisje van 7. Ben 36jaar.

3 jaar geleden

Ik kom uit rotterdam, 33.1 weken zwanger vd 2e nu een jongen, 1e is een mei ...
Wat leuk! Spannend h猫? Vooral met die corona etc.. heel veel succes 馃グ u got this, bij mij is het mijn eerste kindje dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Wat leuk! Spannend h猫? Vooral met die corona etc.. heel veel succes 馃グ u go ...
Zeker spannend weer, vooral omdat de 1e bevalling nogal traumatisch is verlopen. Maar we kunnen het , jij ook gewoon over je heen laten komen. Hier is me oudste zus ook bij de bevalling , dit mag weer. En als ik bevallen ben mag onze dochter ook gewoon in het zkh al komen kijken.

3 jaar geleden

Heey ik woon in Zoetermeer ben 28 jaar en nu 32+1 zwanger van een jongen 馃榿 wel een heel verschil lijkt me voor je van Limburg naar den haag 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Denaila

Heey ik woon in Zoetermeer ben 28 jaar en nu 32+1 zwanger van een jongen 馃榿 ...
Haha is het ook 馃槣! Maar vind het wel leuker hier zo, en na 2,5 jaar echt wel gewend hier. Gekomen voor de liefde, maar mag ook wel na zoveel jaar 馃ぃ鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Denaila

Heey ik woon in Zoetermeer ben 28 jaar en nu 32+1 zwanger van een jongen 馃榿 ...
Trouwens wat leuk een jongetje! Je eerste ook? 馃グ

3 jaar geleden

Goeiemorgen, ik ben 31 jaar en ook 35 weken zwanger, woon in de Lier. Eerste kindje en wij weten niet wat het wordt.. zo herkenbaar die nachten wakker! Maargoed, allemaal voor een goed doel, denk ik... de mannen zullen het wbt wakker worden snachts moeilijker krijgen. Wij zijn maar vast voorbereid :)

3 jaar geleden

Limburg dat is toch heel anders dan Den Haag. Hoe bevalt het leven hier. Ik woon al heel me leven in den Haag en ben nu ook 1ste x zwanger van onze meisje morgen 34 weken馃槏

3 jaar geleden

Ik ben vandaag ook 35 weken zwanger en woon in Den Hoorn.

3 jaar geleden

Ik woon in Limburg en wel Venlo 馃構 ben nu 32 + 2 zwanger van een meisje 馃挀

3 jaar geleden

Spannend, van Limburg naar Den Haag. Ik vond van Leiden naar Alphen aan den Rijn al ver 馃榿 inmiddels weer lekker terug in Leiden. Ik ben 34 weken zwanger van de eerste, en het is een jongetje! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

3 jaar geleden

Reactie op Imke K

Ik woon in Limburg en wel Venlo 馃構 ben nu 32 + 2 zwanger van een meisje 馃挀
Wat leuk ik uit Reuver. Vandaag 32.1 馃グ

3 jaar geleden

Hii, Rotterdam-zuid en momenteel 33+6 van een jongentje馃挋馃檪

3 jaar geleden

Ik kom uit het Westland! Ondertussen ook 35 weken zwanger van een meisje 馃挅鈽猴笍 29 jaar!

3 jaar geleden

Ja, ik kom uit Wateringen! (een dorpje tegen Den Haag aan) ik ben 32 jaar en 31+3 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje 馃挅

3 jaar geleden

Ik kom uit Spijkenisse (vlakbij Rotterdam) en ben momenteel 34+5 weken in verwachting van ons eerste kindje en het is een meisje. Ik ben 33 jaar

3 jaar geleden

Ik woon in Rotterdam en zwanger van nr 3. Het wordt onze 3e jongen. Ben nu 33 weken zwanger en zelf 30 jaar

3 jaar geleden

Ik ben 30 jaar en bijna 35 weken zwanger van tweelingmeisjes. Is mijn eerste zwangerschap! En ik woon ook in Den Haag. Succes allemaal meiden!

3 jaar geleden

Ik ben 29.. zwanger van de 3e! 34+5 en woon ook in Den Haag. Maar ben Amsterdamse, hahaha.

3 jaar geleden

Ik woon in Zwammerdam ben 5 jaar geleden hier heen verhuisd, uit Limburg. Ben 35 weken zwanger, wat het word is een verassing 馃挀馃挋