42 Reacties

4 jaar geleden

Ik kijk mee! Ik heb hetzelfde en zaterdag een feestje.

4 jaar geleden

Alcoholvrij vragen aan de bediening? En zeggen dat het nog geheim is? 😅 Een slok nemen en dan terug zetten. Of net een slok nemen en tussen andere glazen 'kwijtraken'

4 jaar geleden

Bepaalde antibiotica kan niet samen met drank. Altijd een goeie 😉

4 jaar geleden

Niet eventueel volgende dagen werken? Ik heb bij het etentje wijn besteld en later naar de bar gelopen en gevraagd of het alcohol vrij kon en daarnaast een frisje genomen. Blijft lastig met de feestdagen idd! Succes 😃

4 jaar geleden

Ja lastig hè, ik zit in hetzelfde schuitje. Ook op 15dec een positieve test (YES!) dus nog vroeg om iedereen in te lichten. Tips zijn welkom :)

4 jaar geleden

Zelfde hier. Alle tantes, ooms, neven, nichten zijn bij ons met kerst.. mijn smoes wordt.... “heb antibiotica en heb gisteren ook een drankje gedaan en werd echt ziek! Dus beter drink ik nu ook niet!” Vind het wel een goeie. Alleen dan de vraag waarom je antibiotica hebt.. blaasontsteking?

4 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar creatieve oplossingen, een en al feestjes de komende weken!

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb afgelopen weekend 0,0 wijn in een 'normale' fles gedaan.. niemand had het door! Maar dat ligt er ook aan waar je het feestje hebt; thuis gaat dat wat makkelijker natuurlijk!

4 jaar geleden

Ik heb het zelfde, ik rookte ook nog is. En doe beidde niet meer nu. Ik heb mezelf opgeofferd als bob nu haha, hetzelfde als met oud&nieuw want dan zouden we naar vrienden haha. En voor het roken, moet ik nog iets op verzinnen. 😬

4 jaar geleden

Gall en Gall verkoopt alcohol vrije wijn, dat heb ik huis gehaalt😇

4 jaar geleden

Reactie op isabelrg93

Zelfde hier. Alle tantes, ooms, neven, nichten zijn bij ons met kerst.. mij ...
Ik werk in een apotheek!! De kuurtjes voor blaasontsteking mag je bij drinken! Als je echt gespreksonderwerp wil veranderen moet je zeggen dat je metronidazol hebt tegen bacteriële infectie aan de edele delen 😂 Die kuur mag absoluut niet met alcohol en niemand durft door te vragen Kuur word overigens voor meer indicaties gebruikt

4 jaar geleden

We vieren het bij mij thuis, maar iedereen is vrij uit de koelkast te pakken. Als ik dan 0.0 overgiet en ze pakken de verkeerde fles....😂 Daarnaast is antibiotica een goede, zeker voor blaasontsteking, maar waar haal ik zo snel een doosje medicijnen vandaan (mijn schoonfamilie heeft die shit zo snel door)

4 jaar geleden

Haha ik vind het niet zo lastig te bedenken, ik ben gewoon de BOB 😉

4 jaar geleden

Heb jullie het ook zwaar met niet roken?

4 jaar geleden

Reactie op Jul93

Ik werk in een apotheek!! De kuurtjes voor blaasontsteking mag je bij drink ...
Is dat makkelijk te verkrijgen? Kuur van 10 dagen klinkt "goed" 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem0223

Heb jullie het ook zwaar met niet roken?
Pff ja!!

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Is dat makkelijk te verkrijgen? Kuur van 10 dagen klinkt "goed" 😂😂
10 daagse kuur is zeer normaal En ik zie ze dagelijks voorbij komen! Ik zou het mooi op antibiotica gooien 😂 Lucky me dat ik nooit drink en niks hoef te verbloemen

4 jaar geleden

Ik heb zondag 15 dec het smoesje van blaasontsteking al gebruikt. Ik zit er aan te denken om het onze ouders wel te vertellen. Als ik rood vlees en wijn weer af sta komen ze er toch wel achter en versterken hun vermoedens. Plus zoveel gedoe. Hun kunnen mij dan helpen het dan te verbloemen voor de rest.

4 jaar geleden

Reactie op Mau1982

Alcoholvrij vragen aan de bediening? En zeggen dat het nog geheim is? 😅 E ...
Ik heb van de week toen ik met een vriendin ging eten dus sneaky geïnformeerd bij de ober of sommige zaken wel of niet doorgebakken waren (tapas restaurant). Hem uitgelegd waarom, en dat het nog geheim was dus of het dus 'stiekem' kon. Begint hij er aan tafel met haar erbij over. 😅 Ergens ook wel fijn dat ze het weet

4 jaar geleden

Reactie op P3lle

Ik heb van de week toen ik met een vriendin ging eten dus sneaky geïnformee ...
Sommige mensen hebben echt een bunker voor hun kop... Maar is idd de voor mij de rede om het vast te vertellen. Vorig jaar was ik ziek en wilde ik ook niet echt drinken (zat aan de thee). En mijn schoonfamilie die wel van een borrel hield bleef pushen dat ik lekker aan de drank moest gaan. Nou heb ik daar sowieso een hekel aan. Dus we gaan het vertellen. Ben ik daar vanaf 🤣