177 Reacties

3 jaar geleden

Hier van de 2e ook 34+1☺️ vermoeid tot en met maar niet in slaap geraken pff. Ik kan zelfs nog geen 5 min wandelen of ik heb last aan mn buik en aan mn bekken😅

3 jaar geleden

Ja hier ook, ben 34+3.. hele zwangerschap super fit. Ik verfde het huis helemaal, deed alles en nu.. ben zo moe, kan echt lang slapen en doe liefst elke dag een dutje😴 Slapen gaat ook moeilijker vanwege zovaak na de wc moeten.. daardoor slaap ik korte stukjes en dat maakt me ook brak. Maar voor de rest; zelfde als jou! Heb me zo door de zwangerschap makkelijk heen gesleept. ☺️

3 jaar geleden

Hier nu 33+4 van de 2e en ben het echt beu. Sowieso al alleen maar complicaties deze zwangerschap ( bloedverlies, vrichtwaterverlies, baby groeit niet goed) en in bed draaien amaaiii wat doet dat pijn .. heb het gevoel of dat je “vroeger viel op de stang van het koppelduik rek”) heupen doen ook superveel zeer, ben supersnel buiten adem .. #evenheerlijkklagen 😅

3 jaar geleden

5uur is het zws dutje tijd al lig ik een uur of 2 daarna heerlijk uitgerust wakker

3 jaar geleden

In het begin ook vrij weinig last. Nu continue hoofdpijn, duizeligheid, niet kunnen slapen, zere voeten. En het ergste vind ik: heftige brandend maagzuur (de baby schijnt al veel haar te hebben, zei de echoscopiste. Dit hangt blijkbaar samen met brandend maagzuur). En daarbij nu ongeduldig, wil mijn lieve kleine baby vasthouden en knuffelen.😍

3 jaar geleden

Reactie op Sabea Conrad

In het begin ook vrij weinig last. Nu continue hoofdpijn, duizeligheid, nie ...
Is mij ook verteld met dat haar, ik heb ook veel last van maagzuur.. dus vind t een leuk weetje ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Is mij ook verteld met dat haar, ik heb ook veel last van maagzuur.. dus vi ...
Dus als je vaak last heb van maagzuur , dan heeft je baby dus haar? Hihi , dat wist ik niet 😂

3 jaar geleden

Reactie op Zvk

Dus als je vaak last heb van maagzuur , dan heeft je baby dus haar? Hihi , ...
Ja ze zeggen dat de haartjes van je baby voor veel aandrijving zorgen van maagzuur, vind t wel een schattig idee 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Ja ze zeggen dat de haartjes van je baby voor veel aandrijving zorgen van m ...
Hahaha jaa super lief! Dan weet ik in ieder geval dat me zwitsal haar lotion van pas komt😂

3 jaar geleden

Ken ik volledig ben ook 34 weken heb het gehad mee de zwangerschap 😅

3 jaar geleden

Oh! Ik voel me ook zo ellendig. Zwangere van de 3e hier. En ben er klaar mee. Ik kan niet slapen, lekker zitten of liggen. Heb alleen maar onrust in me lijf. Maar meestal voel ik me een tijdje heel slecht en onrustig en gaat het daarna weer even beter! Super erg last van maagzuur net als bij de andere maar geen baby's gehad met veel haar hoor😅

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Ja ze zeggen dat de haartjes van je baby voor veel aandrijving zorgen van m ...
Met de laatste echo zei ze bij ons ook dat hij haar heeft en heb idd last van maagzuur. Bij mij gaat het nog steeds wel goed verder. Idd vermoeid en dat frustreert soms nogal als k iets wil doen. Lig nu alleen even wakker.

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Is mij ook verteld met dat haar, ik heb ook veel last van maagzuur.. dus vi ...
Het is wel een bakerpraatje he? 😅 Zoals er zo veel van zijn. Staar je er niet blind op. Sterkte met de laatste loodjes!

3 jaar geleden

Hi Aaltje7, ik heb precies dezelfde klachten. Ik ben 34+6 zwanger. Lopen is zwaar. Heel snel last van harde buiken. De laatste loodjes vrouw...pff..we maken een mensje, maar ik zit er af en toe ook doorheen.

3 jaar geleden

Same hier! Nu 34 weken en net met verlof. Op zich over het algemeen gaat het nog wel maar zulke zere voeten, lijkt laatste week ineens heel erg. In het begin herstelde dat nog maar begin er nu smorgens al mee. En vind het lastig om te rusten want heb verder nog energie en wil juist lekker opruimen en alles gereed maken. Baal dus vooral van die zere voeten. Volgens mij is het niet echt vocht waardoor het komt.. Laatste loodjes wegen helaas altijd het zwaarst 😂

3 jaar geleden

Ik vandaag exact 33 weken en zoooooo moe dat ik er misselijk van wordt. Me concentreren op mijn werk wordt ook steeds moeilijker, zeker als ik thuis werk, dan zijn zetel of bed zo'n verleiding.

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Same hier! Nu 34 weken en net met verlof. Op zich over het algemeen gaat he ...
Ja die voeten alsof je de marathon net hebt gelopen. Vreselijk

3 jaar geleden

Jep, hier precies hetzelfde. Ik heb ook steeds last van mijn gewrichten met zitten en liggen. Met name mijn heupen. Snachts vooral een ramp. Ik loop ook als een slak... dat terwijl ik normaal echt een een stevige 'verpleegkundige' pas heb. Hen vorige week met dat warme weer een flinke tik gekregen qua vermoeidheid. Zondag bijv niet kunnen rusten in de middag. Toen werd ik om 19 uur echt onpasselijk van vermoeidheid. Gisteren gelukkig weer wat beter en weer niet kunnen rusten maar wel wat beter de dag doorgekomen. Maar merk nu dat ik nu wel weer moe ben. Zit ivm corona al vanaf week 20 thuis. Was echt voor mijn mentale gevoel belabberd maar ik zou niet weten tot wanneer ik echt had kunnen werken in de zorg. Maar nog even.... Ik hoop echt dat hij zich spontaan aanbied rond week 38-39 maar ik ben bang dat ik nog 8 weekjes moet wachten.....

3 jaar geleden

Hier 34+3 van de 3e maar het begint ook pittig te worden. De buik zit in de weg en ik weet mij ‘s nachts geen raad hoe ik het fijnste kan liggen 😞 pff laatste loodjes wegen echt het zwaarste hè..

3 jaar geleden

Zo’n fijn idee dat ik niet de enige ben 😃 Ik ging net even naar de bakker, 5 minuutjes lopen maar leek nu wel 15 minuten haha. Compleet buiten adem, lijk wel een oud omaatje 🤣. Mijn buik wordt ook zwaarder en wordt nu al wel snel hard. Zij beweegt ook best veel dus dat krijg je er ook nog gratis bij 😂 Gelukkig heeft niemand ooit gezegd dat een zwangerschap het makkelijkste is wat er is 🙈 Maar....we krijgen er gelukkig wel wat moois voor terug!!! Ik krijg volgende week te horen wanneer we de keizersnede gaan inplannen, waarschijnlijk met 39 weken maar van mij mag ze ook eerder komen ☺️