44 Reacties

5 jaar geleden

Leuk! Ben benieuwd wat hier voorbij gaat komen😀

5 jaar geleden

Hier helemaal gek van de MatchMonkey bijtring en de tiny love tummy time.

5 jaar geleden

Wij hebben zo'n tuimeldiertje met belletjes er in. Die is echt favoriet 😍🥰.

5 jaar geleden

Die van mij vind dit helemaal geweldig! Je kunt het bijna overal op vastmaken. Ook overdwars in de box. Of aan de wipstoel. Ik heb em zelfs ook aan de stokke newborn;) zit een bijtspeeltje aan en een spiegeltje. Mijn zoontje van 5 maanden kan er heel lang mee spelen. https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed-en-cadeaus/134/tiny-love-speelgoed/20521/tiny-love-sunny-stroll-meadow-days/119441/?gclid=Cj0KCQiA3smABhCjARIsAKtrg6KrKcvKNlgQrWNHpYm2f_Bu7d1h36hVmT-a-2ie20oU37KOwj8rrxgaAjU_EALw_wcB

5 jaar geleden

Hier is de Oball al favoriet sinds hij hem vast kan houden 😁

5 jaar geleden

Hier Sophie de giraf, een lamaze speelknot en een Nijntje rammelaar. Meer speelt hij nog niet echt.

5 jaar geleden

Hier is eigenlijk alles waar ze haar tanden die er nog niet zijn in kan zetten favoriet 😅 Sofie de giraffe, een houten rammelaar, maar ook een hydrofiele doek is leuk vindt ze. Oh en mijn haren! Als ik een grote knot op mijn hoofd maak dan wil ze er aan trekken en gilt ze van plezier hahaha.

5 jaar geleden

Sophie de giraffe!! Meneer gaat nergens heen zonder z'n plastic beestje😂 altijd binnen 5 minuten op alles uitgekeken, tot hij met kerst zijn piep speeltje kreeg. Echt een dikke aanrader, ook fijn met tandjes!

5 jaar geleden

Hier de Vtech Magische Droombeertje. Die nemen we ook altijd mee als we met de auto weg gaan. Dan gaat hij met zijn voetjes drukken erop haha.

5 jaar geleden

Ons meisje is helemaal weg van boekjes, maakt niet uit welk boekje, alle boekjes zijn goed.. Als ze maar boekjes kan kijken (en kauwen 😅)

5 jaar geleden

Bij ons is de "Koetje-Boe-Bal" al maanden een succes! Daarnaast Happy Horse Richie om te knuffelen en Sofie de Giraffe en een bijtring met kralen van Nuby om te bijten 😅 overige speeltjes wisselen we af. De ene keer pak ik zachte Bumba Blokken erbij, een andere keer hardere plastic blokken, een keer een leren balletje en de andere keer een grote stoffen bal etc. Zo blijft alles echt leuk voor hem! Hij is nu bijna 6 mnd en we merken dat hij wel meer zn favorieten gaat krijgen. In de douche/bad heb ik ook altijd 2 plastic blokjes, 3 badfiguurtjes en van die doucheletters die aan je muur plakken.

5 jaar geleden

Hier zijn favoriet: oball rattle, kraakbeestjes knisper boekje, boxspanner van bo&the baboon, fisher price trappel en speel piano 😊

5 jaar geleden

Een rammelaar/bijtring van Tinylove. Dat merk is echt top!!

5 jaar geleden

Hier vanaf begin eigenlijk deze bal van Sassy

5 jaar geleden

Hier heeft de speelmat met boog en mobiel van Tiny love het altijd super goed gedaan. Helaas is hij het de laatste tijd heel snel beu. Hij wil meer bij de grote mensen zijn en actief en rechtop spelen. Ben me dus suf aan het zoeken naar het ideale speelgoed voor de komende maanden.

5 jaar geleden

Fisher price projectie voor het slapen gaan, ballen van oball of houten van heimes bvb, knuffelpoppen van metoo zijn groot maar ze vindt het geweldig, crawl bee van skip hop, watermat voor buikligging te stimuleren, rammelende sokken... Echt grijpspeelgoed is ze niet fan van

5 jaar geleden

Hier is eigenlijk alles waar ze haar tanden die er nog niet zijn in kan zet ...
En spuugdoekjes? Hier vindt meneer het leuk om zoveel mogelijk van de doek is zijn mond te proppen en dan trots in het rond te kijken 🤣

5 jaar geleden

Ik heb de box omgetoverd tot gym ... en als ze uitgespeeld is schuif ik haar verder. Het activityboard vindt ze wel heel leuk. Dat is er zo eentje die ik vroeger zelf ook had... gewoon van marktplaats, Lekker rammen 😂😂😂 vind ze leuk 😍