depressie na geboorte

Oumi
één maand geleden
Volgen
titel zegt het al! Na de geboorte van me dochtertje ben ik helaas beland in een depressie. Ik voel me erg alleen en zwak. Zelf woon ik net 3 jaar in Rotterdam en ken ik nog bijna niemand. zijn er meer moeders hier die ook in een depressie zijn geraakt? hulp krijg ik gelukkig al.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
MerelFrancis
één maand geleden
Ken je de site buurtmamas? Daar kun je zoeken naar mama's in jouw buurt als je leuk zou vinden.
  • Rapporteren
Bo-tje
één maand geleden
Wat vervelend! Ik ben in een burn out geraakt.. zo'n 5 maand geleden nu dat ik ben ingestort. Depressie is wat anders als burn out.. maar ik heb een poosje geleden (naast andere hulp dat ik al heb) ' Sensi therapie' gedaan, en dat heeft mij heel erg geholpen! Ging er neutraal in, maar ik voel me nu al zo veel beter psychisch. Binnenkort 2e behandeling.. Wie weet is het voor jou ook iets. sterkte!!🍀🍀
  • Rapporteren
CathyFreitag
18 dagen geleden
Heel spijtig voor jou. Zeker door heel het covidgebeuren kan ik geloven dat je je alleen voelt. Maar dat ben je niet! Ik ben zeker dat er veel mama’s zijn die zich niet op een roze wolk bevinden… een eerste stap is al erkennen dat je hier mee worstelt! Dat maakt je 💪 sterk, je bent dus zeker niet zwak!!!
  • Rapporteren