Derden delen nieuws zwangerschap op Facebook

MarliesD
één maand geleden
Volgen
Afgelopen weekend maakten we bij mijn familie bekend dat ik zwanger ben. Hoewel we duidelijk gezegd hebben dat we nog veel mensen moeten inlichten en er nog niets op Facebook mocht verschijnen, deelde mijn grootmoeder het toch (met mij hierin getagd zodat de post ook zichtbaar was voor mijn vrienden). Toen ik haar belde en vroeg om dit te verwijderen, snapte ze het probleem niet. Ik merk dat ik hier nog altijd erg boos over ben. Maakte iemand nog zoiets mee? En hoe ging je daarmee om?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
TessaQuasi
één maand geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan. Ik heb deze ervaring niet. Ik zou je adviseren het gesprek aan te gaan om het uit te leggen. En het vooral bij je eigen gevoel dat houden. Mijn inziens heeft niemand behalve jij en je partner het recht om het te delen. Sterkte 💋
  • Rapporteren
Danielle26
één maand geleden
Dit heb ik met mijn zus gehad. Ik was heel erg boos en ze wou het ook niet verwijderen. Zij is vrienden met veel mensen die ze niet eens kent en hun hoeven niet te weten over mijn leven. Ik ben echt een privé-personen. Ik had letterlijk gezegd dat ik dat niet wil maar ze heeft het gewoon gedaan en ik heb goed met haar gesproken. Ik vind het echt respectloos en mensen moeten gewoon eerst vragen voor dat ze dingen gaan plaatsen.
  • Rapporteren
SANNEM20
één maand geleden
Ohhh wat vervelend dit zeg!!! Bij mij iets soort gelijks.. de oma van mijn partner vertelde we het al met 8 weken met de boodschap het nog stil te houden. Wij wilden dit zelf aan de familie vertellen. Uiteindelijk heeft ze het tegen iedereen verteld! Niet leuk! Het is ons moment! Ik snap je heel goed!!
  • Rapporteren
MGHB
15 dagen geleden
Wij hebben dit ook gehad bij de 1e zwangerschap en bij de 2e zwangerschap weer. Mijn moeder heeft meerdere keren haar mond voorbij gepraat. Over Facebook hadden we duidelijk afspraak gemaakt. De eerste x was ik hier echt heeeel boos over. Verteld tegen haar dat het aan ons was om te vertellen. Ze zei dat ze het begreep maar dat was volgens mij alleen om ons te vertellen wat we wilde horen. Ook bij de 2e zwangerschap werd ik geconfronteerd door iemand die wij het niet hadden verteld. Haar geconfronteerd,maar toen kregen we allerlei smoesjes. Een goed gesprek met mijn man over gehad dat ik geen ruzie wil over zo’n basaal onderwerp.. 2 nachtjes over geslapen en toen geaccepteerd dat ik het toch niet meer terug kon draaien en dat mijn moeder het blijkbaar nooit zal begrijpen waarom het voor ons wel belangrijk is.
  • Rapporteren