6 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou haar eens meenemen naar een osteopaat, kan geen kwaad, maar is wellicht wel goed voor haar ruggengraat. Of denk je dat het echt ligt aan haar temperament?

2 jaar geleden

Heeft ze geen oorontsteking en koorts? Die van had koorts en ook snachts en met middagslaapje hysterisch die bleek een dubbele oorontsteking te hebben. Zodra ze in bed liggen krijgen ze meer druk pp de oren en neemt de pijn toe dus willen ze niet plat liggen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 17 maanden heeft ook van die dagen. Dan leg ik hem bij mij in bed. Het lijkt alsof hij dan wat extra aandacht/aanwezigheid nodig heeft. Meestal is hij dan inderdaad wat ziek. En even later lukt het dan weer wel om gewoon in eigen bedje te slapen, het is niet dat hij dan niet meer uit ons bed te krijgen is ;). Is zwaar hé als slapen niet lukt... Hoop dat het snel goed komt voor jullie.

2 jaar geleden

Sliep ze eerder wel makkelijk?

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Mijn zoontje was zo makkelijk met slapen: ik legde hem wakker weg en kon hem 12 uur later er weer uit vissen. Nu is het de laatste weken drama, hij wilt echt niet alleen zijn. Wij hebben alles uit de kast getrokken maar ik ben er van overtuigd dat hij in een verlatingsangst-fase zit. Wij hebben een campingbedje op onze slaapkamer gezet zodat we niet helemaal als zombies door het leven moeten. Hopelijk is het einde in zicht! ☺️

2 jaar geleden

Oei dar is best pittig. Niet echt een tip of oplossing.... maar misschien helpt het voor nu ff... genoeg slaap is natuurlijk ook belangrijk om weer in een goed slaapritme te komen. Als ze in slaap vallen duurt het meestal zo'n 15 a 20 minuutjes voordat ze in hun diepe slaap vallen. In hun diepe slaap kan je ze vaak wel wegleggen. Ze zuchten vaak bij het in slaapvallen en 15 a 20 minuten laten als ze in hun diepe slaap vallen zuchten ze vaak weer. Misschien kan je dat voor nu proberen om weer in een ritme te komen? En verder misschien overdag in haar slaapkamertje "spelen"... ? Dat ze het als fijne plek ervaart... Succes!! 🍀