6 Reacties
5 jaar geleden
Hoi, ik heb 2 dagen geleden net hetzelfde hier gepost. Mijn zoontje wordt morgen 21 weken en doet sinds een week exact hetzelfde. Ik dacht dat het te maken had met zijn verkoudheid, maar hoe meer ik er met anderen over spreek, hoe duidelijker het wordt dat dit normaal is. Door hst omrollen beginnen ze nieuwe bewegingen en houdingen te ontdekken. Mijn ventje sliep altijd netjes op zijn rug in vlinderhouding, nu ligt hij dus ook dikwijls half op zijn zij met hoofdje helemaal naar achter. Lijkt ongemakkelijk maar blijkbaar dus toch normaal.

5 jaar geleden
Reactie op Miss V
Hoi, ik heb 2 dagen geleden net hetzelfde hier gepost. Mijn zoontje wordt m ...

Maar is je zoontje rustig wanneer je hem zo aantreft ? M鈥檔 dochter is echt in tranen continu en ik probeer haar steeds weer recht te leggen zonder getrek natuurlijk want als ik haar laat word het brullen. Nu net ook weer ze was hartstikke moe maar bleef maar steeds in die rare houding terug trekken en ze huilde erbij. Ze heeft zichzelf net zelfs gekrabd tot bloedens aan toe. Lijkt mij niet dat ze het dan een fijne houding vind . Heb haar nu uiteindelijk wel in slaap kunnen krijgen door haar te masseren. Maar het is best apart toch?
5 jaar geleden
Van mij deed het in het begin vaak, bij het slapen, na de oesreopaat minder tot niet, maar tijdens het sprongetje tijdens het huilen.. overtrekken tijdens het huilen is niet prettig, tijdens slapen weet ik niet, leek niet zo in ieder geval.. bij mij was het advies, corrigeren.. bij het huilen kan je hem haar op je arm leggen met het ruggetje omhoog
5 jaar geleden
Mijn dochter doet dit ook. Heeft ook erg veel moeite met in slaap komen. Ik denk dat dit er gewoon bijhoort. Ik ga nu gewoon een keer vaker naar haar kijken wanneer ze slaapt. En binnenkort even de plank van het ledikant naar beneden plaatsen. Ze vindt het namelijk ook erg leuk om haar buikspieren te trainen 馃槄.