21 Reacties

4 jaar geleden

Een maatje groter voor in de nacht?

4 jaar geleden

Wij hadden dat ook, ook alles geprobeerd. Het is gestopt toen we zijn eigen maat hebben aangehouden (dus niet te groot). Dus eigenlijk niks doen, sindsdien iedere ochtend droog😄

4 jaar geleden

Hier heb ik hetzelfde probleem sinds kort, heb al verschillende merken geprobeerd maar niks dat helpt. Ik lees even mee

4 jaar geleden

Een maatje groter voor in de nacht?
Dat hebben we inderdaad al geprobeerd werkt helaas niet

4 jaar geleden

Reactie op Cin24

Wij hadden dat ook, ook alles geprobeerd. Het is gestopt toen we zijn eigen ...
Het is begonnen bij zijn eigen maat luier. En dan is hij ook echt heel nat in de ochtend. Grotere maat is hij wel minder nat. Maat toch nog erdoor heen.

4 jaar geleden

Hier ook plots last van gehad. Zelfde dingen als jij geprobeerd. Soms hielp het, maar dan weer niet. Nu terug gewoon eigen maat luierbroekjes en is al enkele nachten droog. Geen idee hoe het komt. Hopelijk blijft het zo. Zijn pampers waren in die periode ook echt overdreven vol. Alsof hij plots snachts dubbel zoveel plaste. Gek

4 jaar geleden

Reactie op Miss V

Hier ook plots last van gehad. Zelfde dingen als jij geprobeerd. Soms hielp ...
Ja inderdaad net alsof hij dubbel zoveel plast. Hopen dat het tijdelijk is dan.

4 jaar geleden

Wat hier hielp was de bovenkant van de luier omklappen; een soort 'afdakje' maken. En maar één knoopje van de romper dichtmaken zodat de luier kan groeien. Dat is hier de oplossing! 👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op Jilly22

Wat hier hielp was de bovenkant van de luier omklappen; een soort 'afdakje' ...
Gaan we dat maar eens proberen

4 jaar geleden

Wij hebben voor de nacht de pamper, en zoals hier eerder benoemd is van de romper maar 1 knoopje dicht doen. Hierdoor kan je luier heel mooi uitzetten. Succes 😅

4 jaar geleden

Als hij dat doet zou ik hem halverwege de nacht verschonen en weer in slaap brengen. Hier waren de luier broekjes de oplossing die sloten beter aan. We gebruiken baby dry van pampers

4 jaar geleden

Ik gebruik nu van pampers de luierbroekjes en dan doe ik er een grotere maat huggie luier overheen en dan de romper met 1 knoopje vast en ze is nu gelukkig alweer een week droog.

4 jaar geleden

Ik heb de tip gekregen om 1 uur voor het slapen geen water meer te geven. 8 van de 10 x werkt het.

4 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad. Zijn over gegaan in de nacht naar pamper premium protection en dan 1 maar groter dan overdag. Daarnaast rompertje alleen het middelste knoopje dicht zodat de luier nog verder uit kan zetten.

4 jaar geleden

Welke luiers gebruik je nu zelf? En geef je nog drinken voor het slapen gaan? Je zou hem/haar tussendoor ook nog even kunnen verschonen. Als hij/zij even wakker is in de nacht bijvb. Wij gebruiken ook pampers premium protect dit werkt 9 van de 10 keer altijd prima! Wij geven onze zoontje een paar uurtjes van te voren geen drinken meer voor het slapen. En zodra hij wakker wordt verschonen we hem direct. We pakte hem eerst nog wel eens uit bed in de ochtend en dan bij ons in bed nog even dutten met zen allen. Maar eerst verschonen en dan nog even dutten/spelen bij ons.

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu voor de nacht luiers van de kruidvat maat 5 en moet zeggen dat hij al een paar nachten droog is. Dus hoop dat dit de oplossing is voor ons.

4 jaar geleden

PureBorn luiers absorberen het beste van allemaal! Ze zijn super fijn en hele leuke printjes. Wij gebruiken ze al bijna 1,5 jaar en zijn mega fan!!

4 jaar geleden

Je zou een overbroekje van wasbare luiers over de pamper kunnen doen, en dan een wasbare inlegger erbij in zodat je extra plas kunt opnemen…

4 jaar geleden

Pamper maatje groter, uur voor het slapen geen drinken meer geven, alleen het middelste knoopje van de romper sluiten. Dit heeft bij mij geholpen.

4 jaar geleden

Hier ook doorlekken met Pampers, sinds we Kruidvatluiers hebben niet meer! Zodra ze weer doorlekt na maanden meerdere keren pakken we een grotere maat