Doppler

Roslyn
2 maanden geleden
Volgen
Ik moest 5 weken wachten voor de volgende afspraak bij de verloskundige. Had tussendoor wat onrustige momentjes en heb toen een doppler besteld (angelsounds van bol.com) Vanochtend werd hij geleverd en ooh wat gaat het goed. Ben pas 13 weken maar ik kon het na eventjes zoeken goed horen. Ik heb maar heel even geluisterd, voor het geval dat de geluidsgolven toch storend zijn voor de baby, maar is wel heel bijzonder. Nu is het wachten weer wat makkelijker... Zijn hier nog meer met ervaringen met een Doppler?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Denaila
2 maanden geleden
Hier nog maar 10 weken zwanger maar heb hem wel al in huis liggen. Kan niet wachten tot ik het hartje kan horen. Nu moet ik op de echo wachten 🙈
  • Rapporteren
Jolisa123
2 maanden geleden
Vanaf hoeveel weken werkt een Doppler?
  • Rapporteren
Roslyn
2 maanden geleden
Reactie op Jolisa123
Vanaf hoeveel weken werkt een Doppler?
De productbeschrijving zei vanaf 16 weken, maar ik las dus van veel moeders dat ze het van tevoren ook al konden horen. Bij mij ging het best makkelijk, ben nu nog net geen 13 weken. Het hangt er heel veel vanaf waar je baby zit. Voor of achter in de baarmoeder, en ook of de placenta er nog tussen zit of juist aan de andere kant. De baarmoeder zelf is bij sommige vrouwen ook meer naar achteren gekanteld... Dus van daar dat ze bij de verkoop 16 weken aanhouden.
  • Rapporteren
Lynnnn
2 maanden geleden
Heb er net een gehaald maar vind de hartslag zelf helaas nog niet met 12 weken. Ookal staat in de bijsluiter te gebruiken vanaf 12 weken. Ik weet wel dat ons kindje heel bewegelijk is en dat hij nog wel eens weg zwemt.
  • Rapporteren
Romy1993
2 maanden geleden
Hier kon ik hem horen met 10.6w naast mijn eigen hartslag, duidelijk een verschil 🥰 Het hangt er idd veel vanaf hoe je baarmoeder ligt en de foetus en placenta...
  • Rapporteren