15 Reacties

3 jaar geleden

Ik vond zelf een draagzak gemakkelijker omdat je die niet steeds hoefd te kopen

3 jaar geleden

Babloom winkels zijn echt de beste in dat soort zakens

3 jaar geleden

Inderdaad zelf even ondervinden bij een draagconsulent 🙂 Ik vond een draagzak erg fijn en ga bij de tweede zo ook weer een draagzak gebruiken. Zie mezelf dat knopen niet oefenen.

3 jaar geleden

Ik heb beide van bykay een draagdoek makkelijk te knopen en een draagzak bijde erg tevredrn mee

3 jaar geleden

De combinatie: Hoppediz Bondolino. Draagzak waarvan je de schouderbanden wel knoopt. Ideaal als beide ouders willen dragen. Geen gedoe met gespjes verstellen.

3 jaar geleden

Hier een draagdoek van bykay erg fijn in gebruik

3 jaar geleden

Ik had bij de eerste een draagdoek. Dat ga ik nu weer gebruiken. Heb beide geprobeerd. Het knopen is heel simpel en hij lag er echt veel beter in dan in de draagzak

3 jaar geleden

Ik heb de tula: free to grow, aangeschaft. Deze leek me erg fijn.

3 jaar geleden

Hier fan van isara the one draagzak superzacht en je kan gekruisd dragen is minder belastend op de schouders vind ik zelf, ga proberen om ons dochtertje meer te dragen want met ons zoontje eigelijk te weinig gedaan en hij had daar geen baat bij helaas

3 jaar geleden

Ik heb de tula: free to grow, aangeschaft. Deze leek me erg fijn.
Deze heb ik ook op het oog. Mensen die hier al ervaring mee hebben??

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Minimonkey (was de enige met een tweeling draagzak). We willen ook nog een enkele aanschaffen 😊! Daarvoor zijn we nu nog aan het kijken.

3 jaar geleden

Deze heb ik ook op het oog. Mensen die hier al ervaring mee hebben??
Ja ik! Ik vind hem echt ideaal! Je kunt hem gebruiken vanaf dat je kindje 3 kg weegt tot in de peutertijd. Eerst op de buik en later, wanneer je kindje groter is, op de rug. Helemaal op maat te maken en goed te verstellen per persoon. Mijn vriend en ik hebben hem dan ook allebei gebruikt bij ons dochtertje en dat zijn we bij de volgende ook van plan. Hij is niet goedkoop, maar wat mij betreft is die de investering dubbel en dwars waard!

3 jaar geleden

Ik gebruikte ze beide en meerdere zelfs haha. Heb een heuse stash 😎 nummer 2 wordt in ieder geval vanaf het begin gedragen 💗 Ik woon zelf in Zaltbommel (dicht tegen Den Bosch) en kan best een keer met je meekijken voor de pasvorm en leren knopen? 😊

3 jaar geleden

Hier draagdoeken van Bam en Boe, echt super fijn en het knopen leer je zo met het voorbeeldfimpje op de site en zelf voor de spiegel oefenen

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Ik gebruikte ze beide en meerdere zelfs haha. Heb een heuse stash 😎 nummer ...
Ow dat is echt super lief en heel dicht bij... kom zelf uit Kerkdriel. Heb inmiddels heel lief van 2 vriendinnen ook verschillende draagzakken en n doek gekregen.