72 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een draag consulent uitgenodigd. Veel informatie over doeken en draagzak gehad. En daar verschillende draagzakken en draagdoeken uitgeprobeerd. Bij ons werd onze zoon rustigere in een draagdoek.
5 jaar geleden
Hier een fan van de ByKay click carrier deluxe. Leuke actie nu bij de Prenatal waarbij je de ByKay stretchie wrap classic cadeau krijgt (heel fijn voor je newborn💕).
5 jaar geleden
Nou er zijn goede draagzakken. Maar er word vaak ook in winkels gezegt van sommige dat ergonomische zijn terwijl ze dat niet zijn! Zolang het geen verharde rugpand heeft zit het in goede M houding en geen gezicht naar voren dan zit je goed. Bykay tula maar ga kijken en passen de ene vind dat fijn en de andere dat zolang de benen maar niet na beneden hangen want dat is dus geen goede draagzak. Kijk anders eens op dragen en zo daar staan mooie en goede draagzakken.
5 jaar geleden
ik heb de minimonkey dynamic baby carrier, was maar €35 geloof ik bij de baby dump en ik vind hem echt geweldig. kan van newborn tot 3 jaar gebruikt worden en op de buik en op de rug gedragen worden. ook krijg ik hem binnen 30 seconden om en heb ik geen hulp nodig om de baby erin te krijgen. ik zou hem iedereen aanraden!
5 jaar geleden
Hier de bykay draagdoek ben hier super tevreden mee 🥰 3 jaar trg gekregen voor me dochter en gebruik hem nu voor me zoontje ik moet zeggen voor de eerste 3 mnd is een draagdoek lekkerder dan een draagzak. Maar dat is per persoon verschillend heb ook de draagzak van bykay me dochter pas vanaf een maand of 7/8 in gedragen dus waarschijnlijk dan ook weer uit de kast haha

5 jaar geleden
Reactie op Eilenna
Wij hebben de draagzak van Stokke, prima ding 👍 moeten zelf alleen nog de ...
Wij hebben die ook en ik vind het ook wel even wennen hoe het werkt. Als ze er eenmaal in zit gaat het goed maar wel een gedoe
5 jaar geleden
Wij zijn bij een draag consulent geweest en uiteindelijk gekozen voor de ergobaby. Vonden wij het fijnst zitten en gemakkelijk qua gebruik. Maat dat is voor iedereen persoonlijk. Advies is dus om er een paar te proberen.
5 jaar geleden
Wij hebben de free to grow. Heel tevreden over. Onze kleine man dragen we sinds dat hij 2 weken oud is.
5 jaar geleden
Wij hebben echt net de ergobaby embrace besteld n.a.v. de reviews en het filmpje op YouTube van babypark. Hij komt morgen ben benieued 😎