3 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar onze kleine meid is ook verkocht aan haar jasje. Wijst die ook telkens aan als ze die ziet. En wanneer hij af moet is het ook drama.. wat je eraan kan doen weet ik ook niet is hier telkens drama savonds.

één jaar geleden

Ons dochtertje heeft een pyjama die ze het liefst hele dagen aan heeft.. het kan mij niet zoveel schelen, alleen als we ergens naartoe gaan moet ze toch echt wel wat anders aan (dan is ze vaak even heel boos, maar ik laat haar dan uit twee setjes andere kleding kiezen en vaak bedenkt ze dan zelf een derde optie 😅). Ze heeft ook de neiging om, ook al is het 25 graden buiten, een lange broek, een shirt met lange mouwen en daarover nog een vest te dragen of geen jasje buiten aan te willen als het naar mijn idee best fris is. Ze kan prima aangeven of ze het warm of koud heeft, dus ik laat het maar een beetje gaan. Volgens mij hoort het een beetje bij de ontwikkeling: het ontdekken van een eigen willetje!

één jaar geleden

Hier ook een jongetje dat gek is op een zomer jasje maar ik denk dat wij iets strenger zijn. Bij ons gaat hij gewoon bij de kapstok uit. Dat was een paar keer drama, maar nu is het duidelijk en geen issues meer. Wij kregen eerst een hond en zijn daar heel consequent mee omgegaan en plukken daar nu de vruchten van. Voor onze zoon maken we soms echt wel een uitzondering maar dan hoort hij ook dat dit een uitzondering is: voor deze ene keer mag je een extra koekje oid. Het werkt heel goed so far.