6 Reacties

3 jaar geleden

Nee kan zeker geen kwaad! Is heel normaal :)

3 jaar geleden

Nee, kan inderdaad geen kwaad. Kan wel zijn dat je bevalling op gang aan het komen is, maar kan ook nog weken op zich laten wachten. Maar als je er een ongerust gevoel bij hebt mag je altijd je verloskundige even bellen!

3 jaar geleden

Klinkt inderdaad heel normaal. Ik heb ook een drukke baby en vrij regelmatig krampen. Als het te erg word en je je ongerust voelt kan je altijd ff contact opnemen met de vk. Dat heb ik ook een keer gedaan toen verging ik van de pijn van de krampen. Ze heeft toen ff een check gedaan, alles was goed maar dan ben je toch gerustgesteld.

3 jaar geleden

Ik ben nu 36+1 en heb precies het zelfde. Ik heb vaak als ik last heb van blijvende krampen een kruik tegen mijn buik of ik doe een paar oefeningen die ik van de bekken fysio heb gekregen. Die van mij ligt ook al vast in mijn bekken. De verloskundige zei dat als de pijn weer weg trok het goed was maar bij langdurige krampen of krampen die steeds pijnlijker worden dan moest ik heen bellen. Hoop dat je hier wat aan hebt!

3 jaar geleden

Kwaad? Dit is toch chill dat t de goede kant op gaat

3 jaar geleden

Voorweeën zijn heel normaal, bij mij begonnen ze “pas” bij 38 weken. Je baarmoeder “oefent” al voor the real deal, om het zo te zeggen. Hier is de baby ook heel druk, kan ook aan de volle maan liggen, dan worden vaak ook vele mensen erg onrustig. Ik ben nu 39 weken dus mag wel beginnen 😅