24 Reacties
6 jaar geleden
Mijn twee kids schelen bijna 3 jaar, maar ik had gewoon zo'n meerijplankje op de kinderwagen. Wij wandelden ook alleen maar kleine stukjes destijds dus een duowagen was echt niet nodig...
Ligt een beetje aan hoeveel je wandelt of het een goede investering is of niet. Mijn buren hadden de phil &teds, duowagen (met nestje voor de baby maar verder net zo groot als een gewone wagen) en hadden daar heel veel plezier van. Succes!
6 jaar geleden
Nooit meer een duo wagen hier 🙊 gehad dat ik de 3e kreeg heel snel weg gedaan droeg me dochter in me draagdoek en me zoontje in de wandel wagen. Gingen me vriend en ik samen wandelen of iets doen zat me zoontje buggy en me dochter in de wagenbak 🙊 bij deze doe ik hetzelfde me dochter word 3 en zit eigenlijk niet meer in de wagen gaan we weg nemen we wel de buggy en als ik alleen ben en moet een x weg dan neem ik de buggy en draagdoek of zak voor ons 4e man
6 jaar geleden
Reactie op tub-24
Hoi hoi,
Ook ik twijfel! Ben zwanger voor mijn eerste kind, maar wil graa ...
Zou voor dragen gaan een duo wagen is in sommige winkels ecbt zo onhandig ook dat is mijn tip 🙊
6 jaar geleden
Geen wagen tips voor je, want ook ik ga voor plankje. Wel eentje waar je op kunt zitten en staan. Zoon is straks 20 maanden als zn broertje geboren wordt. Als ik een keer lang weg moet zal ik de kleine dragen zodat hij dan wel in de wagen kan. Als we met zn vieren eropuit gaan, buggy en wagen, rijden we allebei eentje. Dat is in ieder geval het plan. Zou me niks verbazen als dat straks veranderd, want meneertje wil nu al amper nog zitten in de wagen. Alleen maar lopen! Slaapt er ook nooit in.
6 jaar geleden
Ik gebruik de wandelwagen al 3 maanden niet meer, ligt inmiddels zelfs opgeboren op zolder 😅, zoontje is nu 19 maanden. Hij loopt mee of gaat mee op de loopfiets.
Als zn broertje geboren wordt is hij weer 3 maanden ouder en een duo kinderwagen is voor ons dus overbodig.
Naar mijn idee is een kindje van 2.5 dan ook niet te jong voor een meerijdplankje. Vriendin van mij had een zoontje die net 2 was en daar ging het prima met een meerijdplankje.
Wil je niet eerst een meerijdplankje proberen en als dat niets is alsnog een duowagen kopen?
Ik heb overigens wel een justsit aangeschaft. Mijn zoontje kan dan wel hele stukken lopen, maar gaat lekker zn eigen gang. Dus als ik daar even geen tijd/energie/behoefte aan heb kan ik hem daarin zetten.
Nu kan ik hem gewoon even optillen, maar met een baby erbij lijkt me zo'n justsit wel handig in die gevallen 😄
6 jaar geleden
Ik ben gister gaan kijken voor meerijplankje , zoontje is 22 maanden als kleine komt.. hij vind het wel grappig om er op te staan in winkel.. Ik denk dat we dragen en meerijplankje gaan doen..
hebben Lascal Maxiboard gekocht, die steekt bij onze mutsy EVO amper uit en is heel stabiel omdat hij 2 wielen heeft
6 jaar geleden
Hier een dochtertje die 1 jaar is en 1 maand als de kleine geboren wordt. Gister een topmark gehaald. Mevrouw kan al wel vanaf 9 maanden lopen maar ik vind het te zielig om haar elke dag te laten lopen. En ik heb helaas geen 2 paar handen en ogen extra die je dan wel nodig hebt
6 jaar geleden
Onze dochter is 2.5 jaar als dalijk de baby komt. Ze kan goed lopen maar dan niet 15 min achter elkaar naar het kdv. Wij hebben voor de bugaboo donkey 3 gekozen. Reden is dat je deze weer tot mono kan maken als ze wel wilt lopen. Met daguitjes bv een dierentuin zou je deze makkelijk weer tot duo kunnen maken. Zo heb je het gemak van beiden. Een mono en duo voor wanneer het nodig is.