14 Reacties

één jaar geleden

Bij mij zit er een leeftijdsverschil van 1.5 jaar en wij vinden onze duo wagen(bugaboo donkey 3) de beste aankoop die we hebben gedaan. Het is veel geld maar je krijgt er veel voor terug

één jaar geleden

Wij hebben ook een duowagen aangeschaft (Gazelle S), zo blij mee! Eerste half jaar heb ik ons tweede kindje steeds in de draagzak gedaan met wandelen, zo fijn dat ze nu gewoon lekker in de kinderwagen kan!

één jaar geleden

Reactie op SS20

Wij hebben ook een duowagen aangeschaft (Gazelle S), zo blij mee! Eerste ha ...
Hai! Even een vraagje over de Gazelle S duo wagen: kan daar dus een baby in (in de wieg) en daarboven een kindje van 2,5 in de buggy? Dat ze zegmaar boven elkaar zitten? Doe jij het zo en gaat dat?

één jaar geleden

Reactie op sophievispalm

Hai! Even een vraagje over de Gazelle S duo wagen: kan daar dus een baby in ...
Ja dat kan als het goed is wel. Wij hebben hem pas aangeschaft toen ons dochtertje 6 maanden was, zodat ze meteen in het zitje kon, omdat we het zonde vonden om ook de kinderwagenbak te kopen voor die paar maandjes. Je hebt heel veel combinaties, als je de kinderwagen intypt op google kun je de combinaties zien.

één jaar geleden

Kijk even op marktplaats, daar staan veel duo wagens op. Bij mij zit er exact dezelfde leeftijd tussen mijn 2 kinderen, dus ik verwacht deze wagen alleen tot einde zomer maar te gebruiken. Mijn oudste is graag of de loopfiets of op een staplankje, alleen voor de langere afstanden is het erg fijn.

één jaar geleden

Wij verwachten deze week onze 2de maar hebben gekozen voor een meerijdplankje waar hij ook op kan zitten. We wandelen erg veel en ver (hond en mooie omgeving) maar slapen wil hij sowieso in zijn wagen al niet meer, ook lang zitten zit er niet meer in en hij wil er altijd even uit. Kijk vooral wat je denkt dat het beste bij je kind past. Voor ons zou een duowagen geldverspilling zijn verwacht ik.

één jaar geleden

Ik hoor vaak dat een kindje op een meerijdplankje houden soms best wat energie en geduld kost. Dit is voor ons de reden geweest om hem niet te kopen

één jaar geleden

Ik ben ook groot fan van een duo wagen. En de tip om op marktplaats te kijken is handig inderdaad. Dat scheelt een hoop geld. Ik vond destijds een pareltje voor €15,- bij de kringloop. Deze was gebruikt voor een tweeling dus alles zat er dubbel bij. Nu weer zwanger van nummer 4, maar zo blij om hem bij de deur te hebben.

één jaar geleden

Ik ga voor mijn zoontje een zitje voor bovenop de reiswieg aanschaffen. Mijn zoontje wordt 2 in augustus en krijgt een broertje rond november. De website is www.justsit.nl

één jaar geleden

Hier een dochtertje van 22 mnd en dochtertje van 2 mnd. Wij hebben een meerijdplankje met zitje incl. 'gordels' aangeschaft: https://www.bol.com/nl/nl/p/carbebe-roller-plus-meerijdplankje-universeel-zwart/9200000120228546/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158692382-S-1262664711591-9200000120228546&gclid=EAIaIQobChMI7_3t5PS8-AIVGtnVCh2WGQMuEAQYAiABEgKGr_D_BwE Dochtertje is er gek op! Succes!

één jaar geleden

Reactie op sophievispalm

Hai! Even een vraagje over de Gazelle S duo wagen: kan daar dus een baby in ...
Wij hebben Joolz geo kinderwagen. Zit 1.5 jaar tussen mijn kinderen zijn nu 2 en 3,5 en gebruik hem nog steeds. En fijne is niet te lang of te breed.

één jaar geleden

Reactie op BBS2020

Ik ga voor mijn zoontje een zitje voor bovenop de reiswieg aanschaffen. Mij ...
Ik heb deze nu 8wkn in gebruik en ben er heel erg tevreden over! Als we echt een dagje weg gaan dan nemen we kinderwagen en buggy mee.

één jaar geleden

Wij hebben een meerijplankje. In het begin even wennen aan moeten blijven zitten, maar nu begrijpt hij het goed. Zoon wordt in aug 2 jr, dochter is nu 1 maand!

één jaar geleden

Hier een leeftijdsverschil van 14maanden (de jongste is nu 8 maanden). Wij hebben een meerijdplankje waar de oudste ook op kan zitten.