9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, Ik heb de beste ervaring met Daro hoestsiroop. Allerlei soorten geprobeerd maar deze ben ik het meest tevreden over. Daarnaast geef ik sinaspril dit is een vloeibare pcm i.p.v. zetpillen. Heel fijn want dit neemt ze heel goed in. Gr kim

3 jaar geleden

Puur honing met olijfolie helpt hier heel goed enkel voor de kind van 2 jaar! Honing mag niet onder de 茅茅n jaar. Je mag haar wel lepeltje olijfolie geven

3 jaar geleden

Reactie op Kimmetje

Hoi, Ik heb de beste ervaring met Daro hoestsiroop. Allerlei soorten gepro ...
Dankje! Wij hebben ook sinaspril, maar ze drinkt niet uit het maatbekertje en ze heeft het nu ook door wanneer we vermengen met een knijpfruitje ofzo馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Abje

Dankje! Wij hebben ook sinaspril, maar ze drinkt niet uit het maatbekertje ...
Dat is dan lastig. Onze dochter die wil het liefst 10 lepeltjes en wordt dus boos als ze maar 1 lepel krijgt馃槄

3 jaar geleden

Zo sneu! Hier ook het geval.. ik heb gister even iets nieuws geprobeerd. Zoontje laten douchen (geen ventilator aan zodat er stoom in de badkamer kwam) luuf op zijn borst waardoor hij een soort van stoomde onder de douche.

3 jaar geleden

Vsm druppels helpen hier goed tegen hoesten

3 jaar geleden

Goed drinken is belangrijk, hier krijgt ze dan bijvoorbeeld warm water in een flesje 馃槀馃檲 ze wil af en toe weer baby zijn 馃槑 of kinderwater van de appie. Hoestrank moet "in de keel" blijven hangen wil het verzachten, met mengen komt het in de maag... wij hebben vsm die vind ze heerlijk. En voor de keelpijn paracetamol. Misschien een beetje lauwe thee met honing? Succes! Hoop dat ze snel weer beter is!

3 jaar geleden

Dankjulliewel

3 jaar geleden

Daro nacht hoestsiroop icm Otrivin neusspray. Zo worden de luchtwegen vrijer. Wij hebben een astmatisch zoontje en gebruiken daarnaast ook een puffer. Sinaspril vind hij niks, zetpil ook niet. Die laatste geven we dan eerst om 22.00 voor we nog een hoestdrank, neusspray en puffer geven. Gelukkig weet hij nu dat als hij een zetpil krijgt hij dan minder au heeft en laaat het dan iets meer toe.