26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Tyanne90

Hier precies hetzelfde. Als we tegenover elkaar gaan zitten om te oefenen v ...
Dat verschilt zo erg per cb. Bij ons zeiden ze tot over een jaar! Ik heb zelf gevraagd of ik toch met 18 mnd nog even kon terugkomen voor de zekerheid. Maar het is al goedgekomen 😊

2 jaar geleden

Ze gaat vanzelf lopen. Ze moet de zelfvertrouwen op bouwen. Ik ben zelf niet van het pushen. Mijn meisje is ook 16 maanden. Loopt ook als een speer achter de loopwagen. En begint nu zelf van dingen los te laten en een paar stapjes te nemen. Aan de hand lopen vind ze nog het fijnste. Maar langzamerhand komt het wel. Het is niet niks om je evenwicht te moeten bewaren! Ik liet mijn dochter een beetje tussen mij en mijn man in lopen. Op een veilige afstand. Met de banken er omheen. Dat vond ze het veiligst want dan kon ze eventueel ook aan de banken vast houden. Vaak als ik het ergens anders deed, ging ze ook zitten als ze even niet wilde.

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Terugkomen als hij niet loopt met 17 maanden??? Die van ons staat nog niet ...
Wij hebben dit dus ook en de arts bij t consultatie bureau heeft ons doorgestuurd naar de kinesist. Als hij binnen n maand nog klachten aan zn voeten heeft (overgevoelig) dan moet hij geopereert

2 jaar geleden

Ze gaat vanzelf lopen wanneer ze daar klaar voor is. Op blote voetjes of sokjes met anti slip is het beste. Stimuleren kan ook een averechts effect hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Terugkomen als hij niet loopt met 17 maanden??? Die van ons staat nog niet ...
Ja ga ik ook niet doen hoor! Elk kind op z’n eigen tempo.. Maar onze arts van het consultatiebureau is ook erg bijzonder. Spreekt moeizaam Nederlands en bij ons nichtje heeft ze fouten gemaakt met vaccineren, waardoor ze een extra prik moest 😢 Kan er niks aan doen, maar ik kan haar niet serieus nemen. Dat lopen komt echt wel goed en je weet als mama zelf wel wanneer het wel goed is als er iemand mee kijkt ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Tyanne90

Ja ga ik ook niet doen hoor! Elk kind op z’n eigen tempo.. Maar onze arts v ...
Oh wij hebben misschien wel dezelfde arts .... Moest ook altijd meermaals vragen wat ze bedoelt of dat ze zegt. Heel vervelend.