65 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op nouka1986

Hoever ben jij nu als ik vragen mag? Ik heb ook een vroege miskraam hiervo ...
Ik ben nu ongeveer 5 weken denk ik. Maar de kans dat je iets minder ver bent is ook aanwezig natuurlijk dus ik denk dat een vroege echo geen zin heeft. En hoe ver ben jij? Spannend hè

4 jaar geleden

Ik heb volgende week een echo op oudjaarsdag! Volgens mijn eigen berekening zou ik dan 6+5 zijn.... Geen idee wat we gaan zien aangezien het ons eerste kindje wordt! 🥰

4 jaar geleden

Wij hebben een echo met 5.6 of precies 6 weken gehad. Hierin zagen we een kloppend hartje en embryo was bijna 3mm groot

4 jaar geleden

Ik heb 2 weken geleden 1e echo gehad, dit ivm PCOS. Toen dachten we 6 weken zwanger te zijn, maar bleek dat ik 5 weken was. Toen konden we alleen het dooierzakje zien, maar alles zag er wel uit zoals het moest. Vorige week vrijdag 2e echo gehad, bleek toen dat ik 6w+3d was. Het leukste gedeelte.. mijn vriend zag het kloppende hartje eerder als de arts! 😍 over 2 weken 3e echo, ben dan 9w2d zwanger. Daarna mogen we ons aanmelden bij een Verloskunde praktijk voor de rest van de controles.

4 jaar geleden

Ik vorige week vrijdag voor de eerste echo geweest. Ik dacht 7+5 te zijn, maar gynaecoloog heeft 6+4 gerekend. Hartje klopte al mooi! Hieronder een foto zodat je een “beeld” hebt van wat je bij jezelf kan verwachten. Eind januari terug voor nieuwe echo 🙌🏼

4 jaar geleden

Mijn eerste echo gaat pas op 16 januari komen. Dan moet ik rond de 8 weken zijn. Net besproken met de verloskundigen praktijk. En van mij hoeft het ook niet eerder 😅

4 jaar geleden

In oktober (10 wkn termijnecho) heb ik een missed abortion gehad. En kan daarom maandag 20 januari gaan voor een 8 weken echo en maandag 3 februari voor de 10 weken termijnecho. Spannend en zin aan. 🌸🙏

4 jaar geleden

Ik heb volgende week een echo op oudjaarsdag! Volgens mijn eigen berekening ...
Spannend he! Wij hebben ook met oudjaarsdag de eerste echo, en ik ben dan 6+4.

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanBabyMees

Spannend he! Wij hebben ook met oudjaarsdag de eerste echo, en ik ben dan 6 ...
Jaaa, heel spannend! Oh wat grappig, lopen we bijna gelijk!

4 jaar geleden

Dit is een echo van een kloppend hartje op5w en 5 dagen! :-)

4 jaar geleden

Net een echo gehad met 6 weken... het hartje zag je best wel goed tikken... heel snel.. zo onwerkelijk 🤗🤗

4 jaar geleden

Reactie op Tannnnie

Net een echo gehad met 6 weken... het hartje zag je best wel goed tikken... ...
Oja en het dooierzakje zag je ook goed! Dacht eerst dat het een tweeling was maar het bleek het dooierzakje te zijn 😎

4 jaar geleden

Reactie op sterret

Ik had met 5 weken ook nog geen dooierzakje, alleen een vruchtzak. Dat klop ...
Fijn om te horen en te zien wat ik toen ook zag idd alleen een zwart vruchtzakje.. Vandaag me 3de echo gehad en een kloppend hartje gezien ❤ Loop nog steeds op schema en vind dat idd ook heel geruststellend (ik zat op 6 en 5 dagen de gynaecoloog op 6 en 4 dagen) kon zowaar sinds vanmorgen echt genieten 😍

4 jaar geleden

Ik heb alleen de hele avond geprobeerd de echo te uploaden maar dan sluit de app steeds af 😬 heel irritant!

4 jaar geleden

Wij mogen morgen voor de echo, 6+3 dagen. Hoop zo op een mooi kerstgeschenk ❤️

4 jaar geleden

Wat mogen jullie al vroeg voor de echo komen! Vanmorgen de verloskundige gebeld en zij vertelde dat zij 8-10 weken hanteren.. nog even geduld hebben dus! Ben enorm benieuwd 🤗

4 jaar geleden

Wij mogen vrijdag! Zou dan volgens eigen berekening 8+2 weken zijn. Gaan zien of dat klopt aangezien mijn cyclus nogal rommelig is...

4 jaar geleden

Ik ga 15 januari voor de eerste echo met ca. 8 weken. Omdat het bij ons geheel ongepland is hebben we het niet echt bijgehouden maar vanaf datum dat condoom gescheurd is aangehouden, en ben ook nog eens altijd onregelmatig ongesteld en vorige maand natuurlijk overgeslagen 😂🙊 (het is wel gewenst hoor!)

4 jaar geleden

6+6 weken, we zagen de ruggengraat al een beetje maar verder nog weinig te zien dan een frummeltje met een heel snel kloppend hartje.

4 jaar geleden

Reactie op Sanvita

Wat mogen jullie al vroeg voor de echo komen! Vanmorgen de verloskundige ge ...
Zo is het hier ook! Gezien mijn miskraam in oktober mag ik nu wel eerder voor de acht weken echo komen. Daarvoor was het gewoon de tien weken termijnecho. De acht weken echo zegt natuurlijk niets over de tien weken termijnecho en kan het net zo goed mis zijn gegaan. 🌸