42 Reacties

4 jaar geleden

Kan je zomaar zelf regelen dat je vroege echo krijgt?

4 jaar geleden

Wat leuk! Ik had met 5.5 week al een echo en toen zag je al wel iets. Zelf het hartje klopte al toen. Heel speciaal

4 jaar geleden

Reactie op Suuuzzz

Kan je zomaar zelf regelen dat je vroege echo krijgt?
Ja kan je aanvragen. Kosten zijn voor jezelf..

4 jaar geleden

Ik heb 6 januari mijn eerste echo! Ben ook benieuwd wat we gaan zien. Ben dan 7 weken zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Suuuzzz

Kan je zomaar zelf regelen dat je vroege echo krijgt?
Ik doe een echo van 8 weken in januari. De verloskundige vertelde mij dat dit maar 20 euro kost.

4 jaar geleden

Maandag 20 januari en Maandag 3 februari mogen wij weer voor de acht weken en de tien weken termijnecho 🌸🙏 Nu acht weken erbij ivm een missed abortion afgelopen oktober.

4 jaar geleden

Wij zitten nu in het ziekenhuis voor onze 1e echo. Als het goed is ben ik 7 weken en 3 dagen. Zal straks een foto van de echo plaatsen..

4 jaar geleden

Wij zitten nu in het ziekenhuis voor onze 1e echo. Als het goed is ben ik ...
Leuk ! Succes geniet er van

4 jaar geleden

Je kan inderdaad gewoon zelf een echo regelen.

4 jaar geleden

Bij ons bood de vlk het aan, 14 januari...als t goed is dan 8 weken...

4 jaar geleden

Mijn VK doet er standaard eentje tussen de 7/8 weken en daarna pas de termijnecho met 11/12 weken. Dit was onze eerste echo vorige week. Naar eigen berekening was ik 7+3 maar volgens de meting 7+1. Mooi kloppend hartje kunnen zien!

4 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Mijn VK doet er standaard eentje tussen de 7/8 weken en daarna pas de termi ...
Mooi ! Was je echo inwendig ?

4 jaar geleden

Baby zat een beetje verstopt. Maar kon heel mooi zien dat het hartje klopte. Was een inwendige echo. 7 weken en 3 dagen.

4 jaar geleden

Ik dacht 7 weken te zijn, uitwendige echo is dit en blijkt 7w 5d. Vandaag 8w 1d

4 jaar geleden

Dit was afgelopen week toen ik 7 weken zwanger was

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Dit was afgelopen week toen ik 7 weken zwanger was
Onderin zie je het voedingzakje en bovenin de kleine frummel. Konden wel heel mooi het hartje zien kloppen maar een voor of achterkant konden we er niet uit halen 🙈

4 jaar geleden

Uitwendige echo met 7+2 😍

4 jaar geleden

Reactie op demilovesluna

Mooi ! Was je echo inwendig ?
Nee, uitwendige echo.

4 jaar geleden

Ik heb over 1,5 uur m'n eerste echo! Ik gok dat ik 7+3 ben. Het wachten duurt zo lang dat ik begrijp dat je eerder wilt en zelf een echo regelt. Mijn verloskundige doet er één bij 7/8 weken en rond de 12 weken.

4 jaar geleden

Hier ben ik 7w+3