42 Reacties

vor 4 Jahren

Hier ben ik 7w+3
Wauw je ziet toch wel veel, was dit uitwendig ?

vor 4 Jahren

Ik kan ook niet wachten op mijn eerste echo. Die heb ik 16januari. Kan nou al niet wachten. Ben dan 8weken+3 dagen.

vor 4 Jahren

Inwendige echo gehad omdat ik aardig verstopt zit. Lang leve de kwalen, maar hey, we doen het voor een geweldig doel! 😍 Wat is het leuk om het hartje te zien. Het gaat zooo snel! Volgens mijn berekening zou ik 7,3 zijn, maar daar is het voor nu op 6,6 berekend. Ze gaf aan dat het zo kan veranderen omdat het nog erg vroeg is. Voor nu hou ik gewoon mijn berekening aan. 20 januari de 11/12 weken echo!! 😍😍 Veel plezier voor diegene die de aankomende dagen gaan!

vor 4 Jahren

Ja hier ook een vroege echo gedaan. Ik was toen nog 5 weken en 5 dagen geschat dus extreem vroeg. Er was niet veel te zien maar wel al een kloppend hartje!🥰

vor 4 Jahren

Kan dat? Ik mocht pas gaan op 9 weken. 21 januari . Zou zo graag liever vroeger gaan.

vor 4 Jahren

Precies 7 weken

vor 4 Jahren

6+2 was de meting, eigen berekening is 7 weken.

vor 4 Jahren

Reactie op Marisa197

Kan dat? Ik mocht pas gaan op 9 weken. 21 januari . Zou zo graag liever vro ...
Dat kan vaak wel, maar dan wordt het niet vergoed (Hier is dat ca. 35,-). Ik ga morgen omdat ik het heel graag dit jaar nog even aan mijn ouders wil vertellen :) Mijn 'echte' eerste echo is pas half januari, dan ben ik 10 weken zwanger.

vor 4 Jahren

Hie ben ik 7w3d was een inwedige echo

vor 4 Jahren

Mijn eerste echo op 27-12. Hier ben ik 7 wk+2dg

vor 4 Jahren

6 weken en 2 dagen

vor 4 Jahren

Hier was ik 7+2... Ben nu 8+5

VRIEND

vor 4 Jahren

Deze is van 7+4!

vor 4 Jahren

Reactie op Brigittr

6 weken en 2 dagen
Mag ik vragen of dit inwendig was?

vor 4 Jahren

Dit was onze eerste echo. (7+1) Ik snap dat je niet wilt wachten tot 28 januari! Dat is nog zo ver weg😵 Ik moest ook 3 weken wachten voor de eerste echo en ik voelde me zo zenuwachtig.

vor 4 Jahren

Ik hen gisteren mijn eerste echo gehad: 7 + 2 Probeerde eerst uitwendig maar zagen vooral heel vaag een kloppend hartje dus uiteindelijk toch inwendige echo en toen zagen we dit:

vor 4 Jahren

Reactie op Eli891

Ik hen gisteren mijn eerste echo gehad: 7 + 2 Probeerde eerst uitwendig ma ...
Een boontje wat leuk 🌼😉

vor 4 Jahren

Dit was onze eerste echo, dacht toen 7+4 te zijn, maar bleek 6+5 te zijn. Morgen alweer onze 3e echo. Met als het goed is qua groei 8+2. Dit houden ze even goed in de gaten, aangezien ik vanuit een traject kom en ze dus hele precieze data heb en de groei dus 6 dagen achterloopt. Gelukkig is dit tussen eerste en 2e echo gelijk gebleven en morgen dus hopelijk ook weer.

vor 4 Jahren

Een boontje wat leuk 🌼😉
Haha wij zagen er een garnaaltje in maar boon kan ook 😆 hopelijk bij de 11 weken echo wat meer te zien 😂

vor 4 Jahren

Reactie op Eli891

Ik hen gisteren mijn eerste echo gehad: 7 + 2 Probeerde eerst uitwendig ma ...
Haha en als je bij zeven weken kijken gaat op de Prénatal app is het een bosbes 😆