534 Reacties

4 jaar geleden

Ik mag de 20e ben dan 5+6 volgens eigen berekening 馃檲馃槏 zo spannend 馃槏馃槏

4 jaar geleden

Op 27 december mag ik langskomen voor een echo. Tijd gaat zo langzaam

4 jaar geleden

Hier eerste echo 23 december op zes weken. Niet bij de gynaecoloog, maar bij een vroedvrouw.

4 jaar geleden

Vrijdag! 馃榿

4 jaar geleden

Ik ook de 31e! 馃グ duurt veelste lang馃ぃ

4 jaar geleden

Wat mogen jullie allemaal vroeg voor de echo! Vandaag afspraak gemaakt en ik mag pas 9 januari. Dan ben ik 10+1. 30 december afspraak verloskundige.

4 jaar geleden

Wij mogen de 27e voor een vroege echo. Dan een afspraak voor de 10weken echo maken 馃槏

4 jaar geleden

Wij mogen 6 januari! Kunnen niet wachten! :)

4 jaar geleden

Wij mogen vrijdag, de dagen kruipen voorbij haha! Ben zo benieuwd 馃槉

4 jaar geleden

Wij hebben de 24ste de eerste echo 馃グ dan ben ik 7+3 weken volgens eigen berekening. Zooooo fijn, want dan kunnen we het met kerst toch al vertellen 鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik 30 december 馃槏

4 jaar geleden

Ik heb donderdag de 19e mijn eerste echo. Ben dan als het goed is 7+4.

4 jaar geleden

De 19e! Ben ik bijna 7 weken. Omdat ik IVF gehad heb, hebben we al eerst echo.

4 jaar geleden

Spannend he!? Wij mogen 27 dec voor de eerste echo. Dan zal ik (volgens eigen berekening) 7 wkn + 5 dagen zwanger zijn. Bij mijn vorige zwangerschap zijn we te vroeg naar de vk gegaan voor een echo en leek het een leeg vruchtzakje (met 5 weken en met 6 weken inwendig), maar was wel degelijk zwanger van een mooi meisje. Nu dus ietsje later naar de vk voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Reactie op Jolie91

De 19e! Ben ik bijna 7 weken. Omdat ik IVF gehad heb, hebben we al eerst ec ...
Spannend h猫! Bij ons is het ook middels ICSI gegaan. Vind het zo spannend of we iets gaan zien (heb kwaaltjes genoeg) en of we het hartje kunnen zien!

4 jaar geleden

Donderdag 19 december eerste echo dan ben ik 7 weken en 4 dagen

4 jaar geleden

Ik heb ook donderdag de 19de de eerste echo. Precies 7 weken dan als het goed is. Heel spannend!!

4 jaar geleden

Ik heb donderdag avond 19 dec mijn. Eerste echo dan ben ik 8 weken en 3 dagen Can't wait! Wij gaan het pas na de eerste echo vertellen aan familie. Super spannend allemaal. Tijd gaat echt langzaam.

4 jaar geleden

Reactie op Saphira

Ik 30 december 馃槏
Ik ook 30 december. Dan 7 weken :)

4 jaar geleden

Bij mij was mijn cyclus onregelmatig, waardoor ze het zekere voor het onzekere wilde nemen en mijn echo dus na kerst gepland is: 28 dec. Zo jammer, maar zij zei ook: stel dat we?dan nog niets kunnen zien en horen ga je met een rotgevoel de kerst in. Nu dus met heel veel spanning! Gaan het dan wel aan familie al vertellen. Zo spannend en veel zin in!